Avatar billede jacob_hs Nybegynder
18. november 2003 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lpt 1 port ikke fundet?

Hej
Efter installation af Visual Studio 6.0 virker min printer ikke mere. Når jeg vil udskrive siger den:
-----
WPSPRINT
The Port '' LPT1"  is not exits!
-----
Nogle der har en idé til løsning? eller hvad der kan være sket?

Kører winXP pro
Avatar billede fromsej Praktikant
18. november 2003 - 17:20 #1
Tjek i din BIOS om porten af uransagelige årsager er disabled, tjek også i enhedshåndtering om den optræder der, eller kan installeres igen.
Avatar billede jacob_hs Nybegynder
19. november 2003 - 13:26 #2
Jeg afinstallerede porten og genstartede, men det hjalp ikke.
Så prøvede jeg at køre en test af porten via dell's driverdisk, der sagde den at der ikke var nogle problemer.
Efter genstart virkede den igen... Underligt men tak for tippet.
Smid lige et svar
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2003 - 13:28 #3
Så gerne.*S*
Velkommen i hardwarens mysteriefyldte verden. (o;
Avatar billede jacob_hs Nybegynder
19. november 2003 - 14:47 #4
Ja det er ikke altid til at vide hvad der sker.. Ikke noget som er mere irreterende end en fejl der ikke kan lokaliseres.

Men nu kan jeg da printe igen... Bare rart...
Avatar billede fromsej Praktikant
19. november 2003 - 14:56 #5
Tak for point.