Avatar billede skywalker1 Nybegynder
18. november 2003 - 10:36

Beregning på en "nededag"

Er der nogen der kender en god måde at beregne en nededag for en e-handelsvirksomhed på?

Beregningsmodellen skal tage højde for tabt omsætning, spildte lønomkostninger til personale som ikke kan arbejde p.g.a. manglende netværksforbindelse eller defekte servere, tabt kundeloyalitet (dette er nok den sværeste faktor at beregne) og alle andre relevante faktorer.

Som altid er der gode points til anvendelige løsninger!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester