Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 21:30 Der er 27 kommentarer og
5 løsninger

Flyt min addressebog

Nu har jeg næsten prøvet ALT!!!! Jeg skal have flyttet min addressebog fra én pc til en anden. Jeg har spurt alle, læst alle vejledninger - ligemeget hjælper det. Jeg kan ikke rigtig finde bogen. Den vil slet ikke importere/eksportere, og når jeg har flyttet noget, der ser rigtig ud, virker det alligevel ikke.
ayoe.lang@city.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 21:32 #1
vælg Filer/eksportér og vælg så at eksportere din adresseliste. Dette er til Outlook 2000, men du har ikke angivet noget program.

/Nikolaj
Avatar billede tentakkel Nybegynder
10. januar 2001 - 21:34 #2
Hvilket program??????????????
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2001 - 21:36 #3
Der ligge et bibliotek i din windows folder der hedder Applikation Data/Microsoft/Address Book/ her i ligger din adresse bog, så du kan koppiere hele applikation data biblioteket over på en anden disk, geninstallere hele systemet overfører folderen igen og så er din adressebog og alle dine meddelelser der igen.
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 21:36 #4
I Outlook Express kan du vælge eksporter->adressekartotek->tekstfil(semikolon sepererat) og så kommer der en dialog boks op der sætter du barte hak i det hele.

På den anden maskine vælger du importer->andet adressekartotek og igen tekstfil også peger du på den fil du lige har lavet og så spø\'r den om du vil ændre nogle navne så siger du bare nej og vupti... adressekartoteket er flyttet
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. januar 2001 - 21:40 #5
Hejsa.
Mit virker heller ikke på den måde, men prøv at gå ind i selve adressekartoteket og eksporter derfra. Der virkede mit. Du får så en *.wab fil du kan flytte rundt med.
Avatar billede tentakkel Nybegynder
10. januar 2001 - 21:43 #6
Hmmm - har du fået en *.wab fil - og der kommer ikke noget når du åbner den? - tag det rroligt - kontakterne er der - su skal bare gå op i vis og vælge \"mapper og grupper\"
Avatar billede tentakkel Nybegynder
10. januar 2001 - 21:45 #7
--> place
Det er bedre at eksportere til wab kartotek
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 21:50 #8
--> tentakkel  Jeg har tit oplevet at man ikke kan importere de åndsvage *.wab filer, så siger outlook at der er en fejl, men med tekstfiler virker den hver gang...
Avatar billede tentakkel Nybegynder
10. januar 2001 - 21:54 #9
Hmm - det har jeg aldrig oplevet - selvom jeg synes at jeg har brugt dem en del - men det skal vi naturligvis ikke skændes om. (: - man kan jo have vær sin farvorit
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 21:58 #10
det har jeg prøvet, men der er ikke blevet brugt det samme navn. Selv om jeg laver navnet på disketten om, sker der ikke noet. Det er outlook 2000
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 21:59 #11
jeg har prøvet alt det med at eksportere, men det kan den ikke. Jeg har prøvet at flytte min wab-fil, men der sker ikke noget i biblioteket. Hvad var det for noget med at geninstallere?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 22:02 #12
Foreløbigt aner vi ikke hvilket program - så vi skyder i blinde....
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 22:03 #13
outlook 2000 ven :-)
Avatar billede tentakkel Nybegynder
10. januar 2001 - 22:09 #14
Hvad er problemet? - gå ind og se på dine kontakter - gå op i filer - vælg importer/eksporter - vælg \"eksporter til fil\" og vælg så \"filen med private mapper\"
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 22:11 #15
problemet er, den ikke vil overføre. Den spørger om den skal overføre som tekt eller exchange. Det er fint nok, men jeg kan ikke vælge hvor den skal hen. Så siger den overførsel sket, men der er IKKE sket noget.
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 22:12 #16
det er forøvrigt ikke outlook 2000...hehe...det er outlook express
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 22:15 #17
Hvis det er Outlook express så prøv det med tekstfilen, der skal man give den et sted det er altså helt ligetil.....

Og tentakkel  det er jo microsoft så alt kan ske ikke sandt
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 22:16 #18
sorry det dukkede op mens jeg havde skrevet... fik ikke lige opdateret inden...
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 22:17 #19
nej, man kan ikke vælge noget sted at føre den hen. Det er det, der er så weird
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 22:19 #20
i mit outlook er standard dir dokumenter prøv at kigge der.
Avatar billede kurtj Nybegynder
10. januar 2001 - 22:21 #21
Halløj igen.
Gå ind i adressekartoteket filer/eksporter/adressekartotek wab
Så skulle der da gerne blive åbnet et vindue du kan gemme fra.
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 22:22 #22
*suk* jeg prøvede lige at eksportere den som tesktfil....nu gad den godt. Det er sgu godt jeg har fået en ny Pc..hahaha
okay. Nu har jeg den som tekstfil - hvor smider jeg den så hen?
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 22:25 #23
På den anden maskine vælger du importer->andet adressekartotek og igen tekstfil også peger du på den fil du lige har lavet og så spø\'r den om du vil ændre nogle navne så siger du bare nej og vupti... adressekartoteket er flyttet

*gentager lige mig selv*
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 22:25 #24
det kan godt være at du skal vælge alle filer for at du kan se den.
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 22:27 #25
læg filen på en diskette og så peg på filen på disketten på dn nye maskine
Avatar billede ayoe Nybegynder
10. januar 2001 - 22:34 #26
GOT IT!!!!!!! Takke overdrevet meget!!!!
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 22:38 #27
Nu kunne jeg godt sige noget om point
Avatar billede bisgaard Nybegynder
16. januar 2001 - 01:27 #28
fra bisgaard          bis.gaard@get2net.dk
jeg har kun positivt at sige.      bisgaard
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 00:45 #29
humdi hum....
Avatar billede place Nybegynder
19. marts 2001 - 16:46 #30
dut dut nu kunne der så snart godt lukkes her hva\'...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:01 #31
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2001 - 09:13 #32
buh.