Avatar billede frituno Nybegynder
16. november 2003 - 20:00 Der er 4 kommentarer

Hvordan registrere data inn i SQL

I access så lager man en form slik at brukere kan registrere data.
Hvordan gjør man dette med SQL? Hvordan få laget et "bruker grensesnitt" der hvor brukere kan registrere data?

Håper på svar!!
Avatar billede terry Ekspert
16. november 2003 - 20:08 #1
You can use Access as a front end. From Access 2000 you can make a data project where all tables etc are in SQL Server
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2003 - 20:08 #2
Access er både en database og et applikations udviklings værktøj.

SQLServer er en database.

Du kan selvfølgelig lave SQL INSERT sætninger i Query Analyser, men ...

Du laver en applikation i ASP.NET, ASP, VB, C#,VB.NET, C++, Java, PHP
eller noget andet til at indlæse data med.
Avatar billede terry Ekspert
16. november 2003 - 20:10 #3
You can also use other applications and using for example ADO or the new ADO.NET use SQL Server as the dB.
If you have used Access before then this would be a good choice although things are slightly different.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. november 2003 - 23:09 #4
Lukke tid ?