Avatar billede netnerd Nybegynder
16. november 2003 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN mellem 2 XP pro - fejl 628

Hej...

Jeg skal have lavet et VPN mellem 2 windows XP pro maskiner.

Har fået det hele sat op, åbnet porte i routeren osv. Når jeg så connecter, får den forbindelse, men når den tjekker brugernavn og adgangskode, afbryder den og kommer ed fejl 628 (fejl i sikkerhedsindstillingerne). Jeg synes selv, at jeg har sat sikkerhedsindstillingerne ens på henholdsvis klient og host...

Nogen idéer om hvad fejlen kan være?

\\Jens
Avatar billede stefs Nybegynder
16. november 2003 - 10:51 #1
Er der åben for samme sikkerhesdcheck under sikkerhed/instillinger/advanceret - Disse skal være sat op "ens"
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. november 2003 - 12:58 #2
Avatar billede netnerd Nybegynder
18. november 2003 - 16:48 #3
stefs.. har tjekket dem (mange gange nu) og prøvet med forskellige muligheder, men der kommer stadig fejl 628... :/
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. november 2003 - 17:34 #4
du skal geninstalere dit modem..O)
det er porten der ikke er åben.
Avatar billede netnerd Nybegynder
27. juli 2004 - 20:04 #5
intet hjalp... lukker