Avatar billede thomasm Nybegynder
10. januar 2001 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

En god gratis mail løsning

Jeg er ved at være træt af Cybercitys måde at håndtere mail på. Man kan intet administrere manuelt. Det hele skal ordnes gennem support - det tager 100 år.

Jeg leder efter en løsning a la TDK. Med WebMail, manuel indstilling af videresendelse og autosvar. Men det skal ikke være TDK da de har ydet en så ringe service før i tiden at jeg helt har opgivet dem.

Jeg har så kigget på 12move - deres løsning er lige som jeg vil have den. Men en række skod servernavne (@skodnavn.dk).

Er der nogen der har et godt forslag.

200 point til det bedste forslag.
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2001 - 08:59 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2001 - 09:01 #2
Hvorfor opretter du ikke et Teledanmark Basis abonnement?

Det er gratis, og du får en mailadresse. Du kan oven i købet vælge mellem forskellige \"servernavne\".

Du kan tilmelde dig på www.teledanmark.dk

Mvh.
NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2001 - 09:03 #3
Oh... du ville jo IKKE ha\' Tdk... (forstår jeg ikke helt... jeg har aldrig haft problemer)...

Men så check lige http://www.mailme.dk/ - den har både pop3 og webmail. Og den er ganske stabil :-)

NanoQ
Avatar billede horus Nybegynder
10. januar 2001 - 09:41 #4
Jeg bruger www.mail.com de er GREAT - du kan sælge bestemme viderestilling osv. Jeg benytter kun viderestillingen - så uanset hvilken mailudbyder jeg har (worldonline, TDK, 12move osv.) så sætter jeg bare min mail.com adresse til at viderestille til den aktuelle \"lokale\" udbyder. Så behøver jeg ikke at tænke på at skulle fortælle folk at jeg har fået ny mail adresse...

Jeg ved godt at det ikke lige er det du efterspørger, men så vidt jeg husker har mail.com også mulighed for at lade dig hente mailen via en outlook og andre programmer (POP3) det koster vist bare et beskedent beløb - deres Webmail er i øvrigt EXCELLENT - check dem ud....

Horus

Avatar billede vonoutzen Nybegynder
10. januar 2001 - 09:57 #5
prøv www.nameplanet.com. Der har du mulighed for at bruge f.eks. dit efternavn. Der er også mulighed for videresendelse
Avatar billede thomasm Nybegynder
10. januar 2001 - 10:10 #6
>>disky: Det du henviser til er rene WebMail løsninger ( i hvert fald Hotmail ) og det er jeg ikke interesseret i. Jeg vil også have POP3 adgang.

>>horus: mail.com har mange muligheder og kunne være en mulig løsning hvis ikke lige nanog henledte min opmærksomhed på mailme.dk som har den helt klare fordel at det er en .dk service. Og der er flere muligheder for viderestilling. Jeg er fremtidig mailme.dk bruger.
Tak nanog.
Avatar billede thomasm Nybegynder
10. januar 2001 - 10:12 #7
>>
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2001 - 10:13 #8
np Thomas :-)