Avatar billede hero69 Nybegynder
12. november 2003 - 13:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jeg har probs med mit grafikkort, jeg har ati 9600

den bliver ved med at fryse fast osv.. jeg har hentet de nyeste drivers fra ati, men det hjælper ikke!!
Avatar billede lomse Nybegynder
12. november 2003 - 13:45 #1
Prøv at fjerne dine drivere til dit grafikkort og vær sikker på at du får alt fjernet,
Brug eventuel Regclean: http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=123
Så genstarte du og prøver at installere igen.

Mvh.
Thomas
Avatar billede hero69 Nybegynder
13. november 2003 - 00:34 #2
det har jeg prøvet :(..
jeg har oss hentet de nyeste drivere fra ati.com
Avatar billede lomse Nybegynder
13. november 2003 - 00:44 #3
hvilket styresystem bruger du??. Tjek at der ikke er problemer med IRQ og tjek i enhedshåndtering at der ikke er problemer
Avatar billede ultimatesvansi Nybegynder
13. november 2003 - 11:51 #4
Har du prøvet at installere den nyeste version af directX?? Hent den via. Windows Update. Det er også muligt at du skal installere de nyeste Via 4i1 drivere. Hent dem via. www.via.com

/US
Avatar billede hero69 Nybegynder
14. november 2003 - 20:39 #5
jeg har installeret de nyeste ati driver + directX
Avatar billede hero69 Nybegynder
24. januar 2004 - 20:03 #6
hent den nyeste fra www.fujitsu-siemens.com