Avatar billede kilo2000 Nybegynder
11. november 2003 - 13:13 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

DVD Medie

Hvilke DVD-medie skal jeg købe når jeg har følgende pc med DVD-brænder i? :MedionTitanium MD-40100 DVD-RW 60GB 512MB

DVD-R?
DVD+R?
DVD-RW?
DVD+RW?

Mvh.
Kilo2000
Avatar billede ukh Nybegynder
11. november 2003 - 13:17 #1
dvd-r eller dvd-rw
Avatar billede kilo2000 Nybegynder
11. november 2003 - 13:21 #2
Er du sikker på tysk skriver de  jo følgende:
DVD / CD-Brenner an Bord!
Das Laufwerk beschreibt DVD-Rohlinge gemäß dem "DVD+R"-Standard. Einmal beschreibbare DVD+R-Medien werden ebenso wie wiederbeschreibbare DVD+RW-Scheiben mit 2,4-facher Geschwindigkeit erzeugt. CD-R-Rohlinge beschreibt das Laufwerk mit 16-facher und CD-RW-Medien mit 8-facher Geschwindigkeit. Die Lesegeschwindigkeit beträgt 24-fach (CD-ROMs) beziehungsweise 8-fach (DVD-ROMs).
Avatar billede kilo2000 Nybegynder
11. november 2003 - 13:22 #3
Avatar billede lomse Nybegynder
11. november 2003 - 13:25 #4
DVD-R
DVD-R standarden rummer 4,7GB og de tomme skiver er forholdsvis billige. Standarden er desuden kompatibel med stort set alle DVD-drev og afspillere. Dette er den mest brugte standard inden for engangs DVD-skiver.

DVD-RW
DVD-RW er bygget på DVD-R, og forskellen er blot at RW skiverne kan genbruges, ligesom CD-RW skiver kan det ved CD-brændere.

Mvh.
Thomas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. november 2003 - 13:33 #5
Avatar billede lomse Nybegynder
11. november 2003 - 13:43 #6
Er mildest talt dårlig til tysk, men kan den ikke kun læse de andre medier og kun brænde på -R, -RW

Mvh.
Thomas
Avatar billede lomse Nybegynder
11. november 2003 - 13:53 #7
Du vil da være sikker på at få et svar hva.

http://www.eksperten.dk/spm/426008
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. november 2003 - 13:56 #8
Oversat til engelsk:

DVD/CD burner on board! The drive assembly reads DVD blanks in accordance with the "DVD+R" standard. Once recordable DVD+R media are produced just like again-recordable DVD+RW disks with 2,4x speed. The drive assembly with 16x speed and CD-RW media with 8x speed describes CD-R blanks. The reading rate amounts to 24x speed (CD Rome) and/or 8x speed (DVD Rome).

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. november 2003 - 13:56 #9
ukh besvarelse er dermed forkert!

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. november 2003 - 13:58 #10
kilo2000>Hvis du har lavet en fejl, så skal du bede om at få dine point igen.

/per
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
11. november 2003 - 16:40 #11
Det tror jeg ikke, da han har svaret på samme spørgsmål et andet sted, det ligner mest af alt en point transfer, mellem "venner"

sammenlign disse:

http://www.eksperten.dk/spm/426032

http://www.eksperten.dk/spm/426008
Avatar billede kilo2000 Nybegynder
12. november 2003 - 07:08 #12
Til mandrake666, Det er ikke tale om nogen point transfer mellem venner, da jeg ikke kender nogle personligt på eksperten.
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
12. november 2003 - 08:21 #13
Hvorfor spørger du så om det samme to gange, med et point tal på 200 hver gang, når 15 havde været mere end rigligt.
Samt du bare accepterer, hans spørgsmål, om hvilken type DVD skiver.
Avatar billede lomse Nybegynder
12. november 2003 - 08:26 #14
Hehe så tjek lige det her.

http://www.eksperten.dk/spm/426379
Har har nok af points og give af.
Avatar billede ukh Nybegynder
12. november 2003 - 08:37 #15
det kan måske skylles at jeg er den eneste der kommer med et "svar" og i kun med en kommentar
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
12. november 2003 - 08:40 #16
>>UKH  Du kommer jo ikke med et svar, men med et spørgsmål, at han kan acceptere det er ikke ensbetydende med at han skal.
Endvidere, så har han lavet samme spørgsmål 2 gange, til 200 point pr. gang, og begge gange er det dig der svarer.
Avatar billede ukh Nybegynder
12. november 2003 - 08:58 #17
ja det ved jeg godt, men jeg er stadig den eneste der kommer med et "svar" han kan acceptere. men han kan jo bare afvise det mit "svar".
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
12. november 2003 - 09:19 #18
Du finder det heller ikke underligt at han stiller det samme spørgsmål 2 gange, til 200 point hver gang, og han bare accepterer dit svar ?

Det er bare fordi jeg har Big Ben til salg, og jeg mangler en køber :)
Avatar billede ukh Nybegynder
12. november 2003 - 09:28 #19
jo, men det kan måske skylles at han ikke kender aksperten point system godt
Avatar billede lomse Nybegynder
12. november 2003 - 09:33 #20
JAmen hvis du ser i hans bruger profil under oprettede spørgsmål, vil du se at det gør han så udemærket.
Men har i tjekket hans sidste spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/426379

Virke sgu da underligt ikke.??
Han har jo fået op til flere links på det spørgsmål i de andre svar.