Avatar billede krup Nybegynder
11. november 2003 - 13:05 Der er 3 kommentarer

Kryptering af Outlook mail

Hej!
Hvordan krypterer jeg mine mails igennem Outlook. Det skal fungere sådan at når jeg har mit Outlook program åbent skal Outlook på en eller anden måde synkronisere med Exchange serveren således at alle mails som ligger i firmaets exchange server bliver krypteret som tilhører mig. Og dem jeg har liggende på min egen maskine skal naturligvis også krypteres!

Håber i forstår :O)
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
11. november 2003 - 13:18 #1
Kender kun til PGP & PKI(Digital id) iforb. med mailkryptering.
Men der kræver det at afsenderen krypterer den han sender til dig.
Herefter er det kun dig der kan læse mailen, med dit digitale id.
Du kan teste PKI gratis her: https://digitalid.eurotrust.dk/c1/client/enroll.htm
Eller som en større løsning her:
Avatar billede lpeurotrust Nybegynder
11. november 2003 - 13:18 #2
Avatar billede drukkenbolden Nybegynder
03. marts 2005 - 09:36 #3
hvis din outlook kobler op mod en exchange 2003 server, så kan du benytte RPC over HTTPS  her kører du alt trafik via ssl. og er samtidig online med din exchange server uanset lokalition, og uden brug af vpn !