Avatar billede webster Nybegynder
10. november 2003 - 20:14 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

api doc for tools.jar

Hejsa

Som emnet viser så vil jeg lige høre om der er nogen der ved hvor man kan finde api documentation til de classes der befinder sig i tools.jar?

På forhånd tak
Avatar billede arne_v Ekspert
10. november 2003 - 20:22 #1
Jeg har aldrig set nogen.

Du kan ikke bare extracte relevante .class filer og decompile +
Avatar billede _carsten Nybegynder
10. november 2003 - 20:24 #2
Avatar billede _carsten Nybegynder
10. november 2003 - 20:26 #3
Avatar billede webster Nybegynder
12. november 2003 - 12:17 #4
De links indeholder kun dokumentation til en del af de classes der befinder sig i filen (har ikke kunnet finde andre docs selv). Spørgsmålet tager udgangspunkt i at jeg har har leget lidt med en j2ee server i går og da jeg fik fejlkonfigureret den så den ikke kunne finde tools.jar var den ikke i stand til at compile .jsp filer. Ville derfor gerne se hvilke funktionaliteter der findes i filen.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2003 - 12:22 #5
Det er javac den mangler.

jar tvf tools.jar viser

sun/tools/javac/Main.class

og det er jo nok den !

(extract og decompile *er* en mulighed)
Avatar billede webster Nybegynder
13. november 2003 - 22:41 #6
netop.. syntes det kunne være meget interessant at kunne anvende javac fra en application selv. Har lavet nogle små applikationer hvor jeg kan skifte moduler ud, og ville være sjovt at kunne editere sourcen direkte.

Smid lige et svar så vil jeg gerne dele pointene mellem jer to da carsten sådan set svarede på mit lidt uklare orindelige spørgsmål.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. november 2003 - 22:43 #7
svar