Avatar billede stringer Nybegynder
10. november 2003 - 17:58 Der er 8 kommentarer

Problemer med at køre ActiveScan med Panda

Jeg kan ikke køre pandas´ active scan!

Får følgende fejl

Problemr med denne webside kan forghindre den i at blive vist korrekt eller vist korrekt.....bla bla....

Linie 93
Tegn 10
Fejl : objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode
Kode 0
Url http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan/analisis.asp?desinfectar=1&troyanos=1&heuristico=0&ldLang=2&ldpais=52&idvendor=1

Hvad g'r jeg lige

P[ forh[nd tak
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 17:59 #1
gå op i deres faq øverst oppe i linket
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 18:00 #2
eller kan du heller ikke komme ind på denne side
Avatar billede fromsej Praktikant
10. november 2003 - 18:01 #3
Prøv Housecall eller Bitdefender.
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Avatar billede stringer Nybegynder
10. november 2003 - 18:15 #4
Jo...jeg kan godt komme ind p[ siden, men n[r jeg skal scanne de forskellige drev sker der ingenting og ovenn;vnte meddelelse kommer frem.

Har s[vidt jeg ved Active X sl[et til. Bruger XP og explorer 6.0
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 18:17 #5
Så prøv det som fromsej siger
Avatar billede stringer Nybegynder
10. november 2003 - 18:22 #6
ok...takker.

Fromsej ...hvis du vil have et par point, s[ smid lige et svar
Avatar billede flumse Nybegynder
10. november 2003 - 18:46 #7
Det kan evt. være pga. af firewall.  F.eks skal nogle versioner af zonealarm slåes fra inden brug af panda online scanning ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
10. november 2003 - 18:47 #8
*S*