Avatar billede ossi Nybegynder
10. november 2003 - 15:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

<br> til \n

Jeg kan ikke få dette til at virke!

Jeg har noget tekst som indeholder en masse <br />.

Nu skal jeg ha sendt teksten i en mail, men der skal den jo bruge \n istedet.

Jeg har prøvet med flg., men det virker ikke - den SKRIVER bare \n istedet...

$bestilling = str_replace('<br />','\n',$_POST[bestilling]);
Avatar billede jensendk Nybegynder
10. november 2003 - 15:41 #1
Prøv med " istedetfor ' ;-)
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
10. november 2003 - 15:43 #2
sikker på fejlen ik mere ligger i den måde du afsender på ? ....
Avatar billede ossi Nybegynder
10. november 2003 - 15:43 #3
Mange tak - det virker ^_^
Avatar billede ossi Nybegynder
10. november 2003 - 15:44 #4
jensendk - point?
Avatar billede jensendk Nybegynder
10. november 2003 - 15:44 #5
Tjup.. Godt det blev løst...
Avatar billede ossi Nybegynder
10. november 2003 - 15:46 #6
Ja - tror jeg oss dem jeg er i praktik hos sys ;)
Avatar billede tipsen Nybegynder
10. november 2003 - 19:05 #7
Bemærk desuden, at hvis <br /> er indsat vha. nl2br() vil de originale linieskift stadig være tilstede og <br /> skal derfor blot fjernes fra strengen!

Derudover er det bedre at indsætte "\r\n" som linieskift, da disse vil blive korrekt fortolket af flere mailprogrammer!

Mvh

tipsen