Avatar billede limemedia Nybegynder
09. januar 2001 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Annoncører ?

Hvad er der sket med jeres email annoncører ? Vi får efterhånden kun \"eksperten\" reklamer, hvilket må siges at være en site vi alle kender ?!?

fx.
----------------------| Annonce |----------------------
Billige linier og hosting via Eksperten ?

http://www.eksperten.dk/ad.phtml?id=35&catid=3
-------------------------------------------------------

Hvad med at sælge os reklame for nogen af alle de point vi alligevel ikke kan bruge til noget ?!? :D
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. januar 2001 - 15:31 #1
Jeg hader når den der :

Hat DU deltaget i konkurrencen....

Hvorfor skal jeg have den når JEG har deltaget ?

- Zhatten
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. januar 2001 - 15:40 #2
Det er lavet for at gøre opmærksom på nogen af de nye ting på Eksperten, som ikke så mange ser. I stedet for at sende e-mails afsted til alle, bruger vi således den ledige plads :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. januar 2001 - 15:43 #3
Det er ikke en reklame for eksperten, men for det telefonselskab som giver os 10% rabat hvis vi skriver vores brugernavn fra eksperten. Det var vist egentlig for at udnytte at vi var så mange (gad vide hvordan det går).
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. januar 2001 - 15:46 #4
tommyf >> det var ét eksempel af mange... Vil du have flere eksempler ? den var tilfældig...

Dog er der tidligere i et nyhedsbrev gjort opmærksom på netop det samarbejde og flere gange i emails...

admin >> ok... man kunne jo frygte andet... færre reklamer og en endnu ikke strålende success i jobmarkedet kunne tyde på lavere indtægt som i sidste ende..... nå ja, vi må jo stole på at det går :) ellers må vi jo internationalizere eksperten og udbrede kendskabet... Det ville jeg kunne se en kanon fordel i...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. januar 2001 - 09:17 #5
ljweb>> Ting tager tid, også på Eksperten. Det er op til brugerne at deltage i udbredelsen af budskabet om de nye funktioner, men det virker som om det er mere interessant at kritisere det nuværende. Sidstnævnte har vi brugt en del tid på i de seneste uger, og indtil videre har kun én person meldt sig som interesseret co-admin :). Så det er ikke et enten eller, udvikling koster penge !!!

Vi vil selv meget gerne lave en fælles nordisk/international version, men vi skal først finde tiden/pengene !