Avatar billede saubermacher Nybegynder
09. november 2003 - 23:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde Hjemmesider i historien w2k

I win98 kunne man se hvilke sider man havde besøgt i et stykke tid efter ved at gå ind i mappen historie under windows biblioteket.

Jeg mangler den funktion for jeg har besøgt en side som jeg skal bruge informationer fra. Det er ca. en uge siden.

Nu skal jeg desperat hvide hvad siden hed og jeg kan ikke huske bare den mindste del af det.

Spørgsmålet er - har jeg mulighed for at gå tilbage og se hvilke sider som er besøgt i windows 2000?
Avatar billede schaefner Juniormester
09. november 2003 - 23:14 #1
Kan du ikke åbne din browser og gå ind i View > Explorer Bar > History?
Avatar billede schaefner Juniormester
09. november 2003 - 23:14 #2
eller Ctrl+H
Avatar billede saubermacher Nybegynder
09. november 2003 - 23:17 #3
lækkert! Anede ikke der var en genvej! I alle disse år har jeg burgt den tunge ved gennem bibliotekerne!

Læg et svar min ven. Du reddede min dag!
Avatar billede schaefner Juniormester
09. november 2003 - 23:21 #4
svar :)