Avatar billede wak Nybegynder
09. november 2003 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal der til for en pda kan komme på nettet

Hej jeg har behov for at komme på nettet et sted uden telefon stik.Hvad er den billigeste løsning & kan en pda klare mit problem & hvad skal det til før det virker.Kan man kører sit cam over pda også + kan man se andres cam over en pda ? .
Kan godt være mine ? er lidt dumme men ved ikke så meget om det her .
Kan i svare på mit ? så bliver jeg glad tak.
Wak
Avatar billede izemate Nybegynder
09. november 2003 - 15:43 #1
Du kan bruge en mobiltelefon med internet adgan (gprs) det koster 10kr pr. megabyte du hente hos telmore, som vidst er nogle af de billigste.. dette kan du enten gøre over Bluetooth, infarød, Kabel.. bruger selv min T68i til at komme på internettet på min bærbar computer via Ir og det virker super!
Avatar billede wak Nybegynder
09. november 2003 - 15:51 #2
Jeg er kunde hos telmore.Nå man så er på er det så til alm tele takst? & forstår ikke helt hvad du mener med 10 megabyte vil du prøve at forklare tak
Avatar billede bleze Nybegynder
09. november 2003 - 19:22 #3
GPRS er always on hvor du kun betaler for det du henter, altså per megabyte...  Du kan være på 24 timer i døgnet, det koster ikke mere af den grund. Og du kan modtage opkald på mobilen imens du er online
Avatar billede wak Nybegynder
09. november 2003 - 19:44 #4
ok så langt så godt men hvordan ved man f.eks hvor meget md man bruger til det ene & det andet .
Tag nu f.eks hvis jeg er på Msn & skriver til vennerne i en times tid hvordan  måler man så det i mb (man har sendt - modtaget)
wak
Avatar billede wak Nybegynder
16. november 2003 - 23:41 #5
takker for jeres svar
Wak