Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
09. november 2003 - 09:44 Der er 3 kommentarer

Hvilken router skal jeg købe

Jeg har en d-link 604 som jeg er godt tilfreds med. Men nu har jeg fået en opgave, hvor jeg skal kunne styre en speciel ip-adresse i netværket. Det vil sige at jeg gerne vil kunne bestemme via routeren i hvilket tidsrum denne specielle ip-adresse har mulighed for at gå på nettet. Jeg ved at d-link har denne mulighed, men det virker ikke. For når jeg prøver at lukke denne maskine væk fra nettet, så resultere det i at det err de andre maskiner der bliver lukket væk fra nettet. Jeg har snakket med d-links support, men de kan heller ikke hjælpe. Jeg ville derfor gerne vide om der er nogen der har prøvet en anden router af et andet mærke, der kan hjælpe på dette problem.
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
09. november 2003 - 22:36 #1
Ja jeg har selv en 3com som bare køre der ud af, men spørg mig ikke om den kan det for det kommer and på hvilken en man køber! du kan få 3 hvor de 2 af dem kan det, jeg har en hvor den kan på og det køre bare fint!

/Kallesen
Avatar billede venturer Nybegynder
10. november 2003 - 11:47 #2
Jeg er overbevist om at denne kan gøre det:
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674757898

Du kan sætte alverdens filtre op og jeg MENER også man kan definere brugergruppe og i den forbindelse angive hvornår de forskellige gruppe må være på nettet.
Avatar billede venturer Nybegynder
10. november 2003 - 11:49 #3
Her kan du i hvert fald downloade manualen til ovenstående:
ftp://ftp.linksys.com/pdf/befsx41ug.pdf