Avatar billede dendro Nybegynder
09. november 2003 - 05:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

date manager i xp ?

Jeg har hørt at der skulle findes en date manager i xp,men kan ikke finde noget der hedder sådan, ( date maneger skulle være et pogram der kan huske for mig , datoer og tidspunkter).
Findes der ikke et sådan pogram i xp, kan nogen da sige mig hvor jeg eventuelt, kan downloade et pogram der kan huske for mig(uden Gain/gator)
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. november 2003 - 05:20 #1
der er jo den indbyggede "Planlægnings Agent" hedder på engelsk "Scheduled Tasks" (har engelskt system) du finder den i kontrolpanelet , ved ikke om det er den slags du leder efter...
Avatar billede dendro Nybegynder
09. november 2003 - 15:06 #2
Hej cp1!
Den "planlægnings agent" var ikke lige hvad jeg søgte ,jeg fik vist ikke forklaret mig ordentligt, det jeg søger er en slags dato/tids husker , et pogram der feks. kan huske at jeg imorgen d 10/11 skal huske at se horisont på DR1 kl 21.25,og at moster anna har fødselsdag d 28/12.
Men tak for kommentaren.
Avatar billede cp1 Nybegynder
10. november 2003 - 06:35 #3
Avatar billede dendro Nybegynder
10. november 2003 - 16:47 #4
Hej cp1
Det var præsis hvad jeg søgte , rigtigt mange tak for de brugbare link.
Jeg kan vist ikke give dig point, når du har skrevet det som kommentar og ikke svar,hvis du lige skriver hej eller noget som svar tildeler jeg dig de point.
venligst Dendro
Avatar billede cp1 Nybegynder
10. november 2003 - 17:01 #5
Godt du fandt någet du ku bruge ;)
Avatar billede dendro Nybegynder
10. november 2003 - 17:16 #6
Hej cp1
Her har du dine points og tak for hjælpen