Avatar billede gaunt Nybegynder
09. november 2003 - 02:06 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Test af webside i browsere

jeg vil gerne have testet en "eksempel" side i så mange browsers som muligt.

det drejer sig om www.leet.dk/beta

Meget gerne så mange forskellige browsere og versioner som muligt - også gerne ældre versioner :)

pft
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. november 2003 - 02:19 #1
Det ser meget fint ud i Opera v7.20. Ingen grafik fejl.
Det er mening at "Primær Menu" ikke skal virke, ik? det er bare hvordan det skal se ud ik..?

Hvis jeg har misforstået det, afvis mit svar.
Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. november 2003 - 02:27 #2
Ser godt ud i IEv6. Men pas på hvis vinduet resizes for meget (..altså til en for lille størrelse) Ellers ser det nydeligt ud :)
Avatar billede hitanykey Nybegynder
09. november 2003 - 03:50 #3
ser også ok ud i mozilla 1.4 dog er onmouseover-effekten af din menuknap noget flad?? men det skal den måske være?
se her http://62.121.164.129/leet.dk.jpg

/hak
Avatar billede fangel Nybegynder
09. november 2003 - 10:50 #4
den ser godt ud i Mozilla 1.6a (ja - jeg skal have den nyeste version jeg kan)

dejlig stilrent design !

Morten
Avatar billede mads.peder Nybegynder
09. november 2003 - 11:37 #5
Ser også meget fint ud mozilla FB 0.7

Dog ik helt så meget design at jeg synes jeg kan begynde at kritisere det ;-)
Avatar billede gaunt Nybegynder
09. november 2003 - 11:51 #6
Thesurfer: primær menu er bare for at vise en mouseover, den skal ikke virke, nej ;)

sirerugor: screenshottet på siden er jo ganske småt, og det fungerer da fortræffeligt?

hitanykey: effekten på dit dump er som den skal være.. om det så er fladt.. tjaah :)

dea_pg: tak

mads.peder: designet skal slet ikke stå for skud i denne omgang.. det eneste jeg skulle vide var så mange browsers som muligt ;)

Mange tak til jer alle :)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
09. november 2003 - 11:57 #7
Var så lidt. Og takker for point :-)
Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. november 2003 - 11:59 #8
Np man... Tak for point :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. november 2003 - 19:20 #9
et par netscape screenshots:
  http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/leekdkNS47.jpg
  http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/leekdkNS701.jpg

Du er nok lige lovligt tidlig ude med CSS3.

mvh JakobA