Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
08. november 2003 - 23:34 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det der?

Hvad er lige det for en fil???

http://stivan.org/what.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2003 - 23:40 #1
Avatar billede mat Nybegynder
08. november 2003 - 23:40 #2
det er en fil dit OS ikke kan genkende, hvis du fortæller extensionen er det lidt nemmere at svare på :)
Avatar billede mat Nybegynder
08. november 2003 - 23:41 #3
ok så tog jeg åbentbart fejl :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2003 - 23:41 #4
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2003 - 23:42 #5
mat> læs spørgsmålet jeg linker til - jeg var inde på det samme som du er ;)
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
08. november 2003 - 23:48 #6
Her er egenskaber for filen http://stivan.org/egenskaberforenfil.jpg
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
08. november 2003 - 23:50 #7
john_stigers : Jeg har ikke add´et nogen til min kontakt liste i Outlook
Avatar billede squashguy Nybegynder
08. november 2003 - 23:52 #8
du kunne jo prøve at omdøbe den, lege lidt med outlook, og se om den kommer igen..
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
08. november 2003 - 23:53 #9
nej squashguy
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2003 - 20:24 #10
Nej hvad?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. november 2003 - 10:05 #11
John_stigers : Jeg siger "Nej" til squashguy pga. jeg ikke vil omdøbe filen og se om den kommer igen og lege lidt med outlook....
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. november 2003 - 15:21 #12
Det er da også helt i orden. Det var bare en fremganagsmåde, som kunne slå fast om det var affald fra outlook :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2003 - 20:32 #13
tjavz.dk> Troede du ville have hjælp og som squashguy skrev kunne du jo lige tjekke ...

Men ok, dig skal man så ikke tage seriøst.
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. november 2003 - 20:55 #14
john_stigers >> Jo man kan godt tage mig seriøst !!!

Det lød bare lidt useriøst det squashboy sagde med at du kan lege lidt med programmet og omdøbe filen ...
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. november 2003 - 20:57 #15
Jeg vil da gerne have hjælpe..
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2003 - 21:30 #16
OK - har du _prøvet_ at gøre som foreslået?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. november 2003 - 22:04 #17
john_stigers : Jeg har haft slettet filen, så fik ikke prøvet at omdøbe filen og tjekket filen i f.eks. notesblok, ellers havde jeg prøvet det men der stod vist ikke noget....

men som jeg også skrev i det link du sendte, så har jeg ikke oprettet nogen i min kontaktliste, så hvad kan det egentlig være?????