Avatar billede mediazone Nybegynder
06. november 2003 - 00:06 Der er 8 kommentarer

Multimediedesigner søger job

Jeg er en ung og kreativ fyr fra Århus, som søger et arbejde inden for webdesign. Jeg er lige uddannet multimediedesigner med speciale i
NewMedieDesign + flash mx.
I kan besøg min hjemmeside - www.mediezone.dk - og tjek mine kompetencer ud;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. november 2003 - 10:55 #1
hvad er dine kompentencer inden for Pixelgrafik?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
06. november 2003 - 13:38 #2
der er ikke ret mange jobs til MMD folk--men hvis du lægger din CV ind i en CV-database, få du automatisk tilsendt matchmails når der er stilling i den søgeområde. Prøv:
jobmatch.dk
jp.dk
it-jobbank.dk
stepstone.dk
poljob.dk
computerworld.dk
og holde øje med PROSA og SAMDATA bladene...de er gratis!
Avatar billede mediazone Nybegynder
06. november 2003 - 13:56 #3
Jeg har en god forståelse for pixelgrafik, da det er bla. det område vi multimediedesigner også berører i vores uddannelsesforløb.
Jeg benytter mig selvfølgelig af Adobe Photoshop, som er et fantastisk værktøj til skabelse og manipulering af billeder. Derudover bruger jeg også photoshop til at lave effekter, anskuelsesmodeller til hjemmesider m.m.
Avatar billede mediazone Nybegynder
06. november 2003 - 14:08 #4
Hej Theprofessor, tak for det, men jeg har faktisk lagt min cv ind i en cv-database og hos AF også. Og samtidig søger jeg også uopfodret hos virksomheder og reklamebureauer, men det er ikke lykkes mig at få noget endnu så der er ikke andet at gøre end at blive ved og blive ved;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. november 2003 - 10:40 #5
mediazone, send mig en mail på martin(at)pezzo(dot)dk
Avatar billede mediazone Nybegynder
07. november 2003 - 13:19 #6
Så har jeg sendt en mail til dig Triple-x ser frem til at høre fra dig igen.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
13. november 2003 - 18:12 #7
asdfjkadsfjka@alfkjasdfbs.dk

...skulle bare lige se om der var en grund til triple-x's alternative måde at skrive tegn på.
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. november 2003 - 20:06 #8
nielsbrinch - for at undgå spam :) det er der mange der gør efterhånden :)