Avatar billede gorgon100 Nybegynder
03. november 2003 - 18:14 Der er 5 kommentarer

Brugerkonti problemer!

jeg har sat min brugerkonti til hurtig brugerskift så min brødre ikke bare lige kan komme ind til mine mapper og rode.. men når jeg vil logge af siger den bare at jeg har låst computeren, og skal låse den op.. det gør jeg så men så kommer den ind på min bruger igen.. HELP
Avatar billede tfa_dk Nybegynder
03. november 2003 - 21:13 #1
Er der tale om Windows XP Home?
Bruger du logon skærm hvor man skriver sit brugernavn eller der hvor man vælger et billede?
Avatar billede gorgon100 Nybegynder
05. november 2003 - 16:30 #2
jeg ville have det til hvor man vælger billede.. og det er XP prof
Avatar billede tfa_dk Nybegynder
05. november 2003 - 23:37 #3
Da jeg ikke har en XP prof er det begrændset hvor meget jeg kan hjælpe.
Har du været inde i kontrolpanelet->Brugerkonti->Skift måden bruger hvorpå brugere logger af og på ?
Måske har du slet ikke denne instilling. Brugere administres ved at højreklikke på denne computer og vælde Administre. I venstre side skulle du kunne vælge forskellige oplysninger om computeren bl.a. brugere og brugergrupper.

Hvis der ikke er andre der svarer i løbet af ugen må du oprette spørgsmålet igen.
Avatar billede gorgon100 Nybegynder
09. november 2003 - 22:24 #4
hmm.. når jeg højre klikker på denne computer og vælger administre.. kommer der bare et skilt frem at jeg ikke kan åbne det..
Avatar billede gorgon100 Nybegynder
09. november 2003 - 22:56 #5
den siger jeg mangler en fil ved navn OLEACC.dll