Avatar billede chsk Nybegynder
03. november 2003 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Photoshop fejl, Save As - låser prog.

Jeg er lige begyndt at få problemer med Photoshop 7. Når jeg vil gemme, feks. "Save As" så hænger Photoshop, med en hvid ramme der hvor safeformen var !

Alså den låser og jeg kan kun afslutte ved, Alt-kontrol-Delete..

Er der nogen der har et bud på hvad der går galt ??

Christian
Avatar billede hcma Novice
03. november 2003 - 19:09 #1
Har selv prøvet det samme i tidernes morgen og jeg prøvede et af disse to:
1: Nulstille Indstillingsfil: Du kunne evt. prøve at trykke Shift + Ctrl + Alt ned under opstarten af Photoshop. Du skal være hurtig for Du skal gøre det lige inden opstartsbilledet kommer op på skærmen. Det skulle gerne resultere i en dialogboks som spørger om du vil nulstille indstillingsfilen og det skal du så svare ja til.
2: Afinstallere PS og så re-installere igen.
Jeg kan ikke huske hvilken metode der hjalp.
Avatar billede chsk Nybegynder
03. november 2003 - 19:17 #2
Hey - Nr1 virkede ! - FEDT :)
Men hvad var der galt ?
Og hvordan giver jeg dig pointne ? :) For dem skal du da ha !
Christian
Avatar billede hcma Novice
03. november 2003 - 19:22 #3
Du oprette et ny spørgsmål:  Points til Catbody  og henviser til dette
Det svarer jeg så på, hvorefter du accepterer det.

(du har selv tage dine points tilbage i dette spørgsmål)
m v h
Catbody
Avatar billede hcma Novice
03. november 2003 - 19:34 #4
Som ny bruger herinde bør du nok læse dette:  http://expfaq.1go.dk/