Avatar billede bolbro Nybegynder
02. november 2003 - 17:50 Der er 12 kommentarer

Boot diskette til WinXP

Jeg har PC hvor der blevet en bruger, efter dette er den begyndt at spørge efter en bootdiskette, hvis man ignorer dette logger man sig på ganske normalt. Hvordan fjernes dette bootproblem ?.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. november 2003 - 17:52 #1
mener du at under opstart af windows før selve win xp opstarts skærmen kommer frem der beder den om en bootdisc ??
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 17:59 #2
Du har vel ikke en diskette i flobbyen?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. november 2003 - 18:00 #3
så ville den sige at disken skulle fjernes før man kan gå videre.
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 18:01 #4
Ikke ubetinget, da den vil prøve, at boote på det, der er i.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. november 2003 - 18:03 #5
ja men den plejer at give besked om at det ikke er en system disk der sidder i drevet.
Avatar billede bolbro Nybegynder
02. november 2003 - 18:55 #6
Nej det er ikke i Dos boot delen, men den er någet til logind i XP, her vil den så have disketten.
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 19:16 #7
Prøv en update hos microsoft, jeg mener at have set et eller andet angående det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. november 2003 - 22:37 #8
det kan også være et program du har installeret der så beder om en diskette ved start.
Det kan også være et antivirusprogram der har fanget en virus, her ved jeg at Norton brugte en diskette før i tiden, så kunne man slå virus ihjel fra en dos-prompt ved at boote på den dertil indtettede diskette.
Avatar billede gk-design.dk Nybegynder
05. november 2003 - 20:40 #9
Selv om alle opstartsprogrammer er deaktiveret kommer den op med disketten
Avatar billede resten Nybegynder
05. november 2003 - 20:41 #10
Og det vidste du lige på bolbro's vegne :)
Avatar billede peet-49 Novice
05. november 2003 - 20:43 #11
gk-design.dk>>hvor mange brugernavne har du??
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:29 #12
Du mangler at lukke spørgsmålet.