Avatar billede gepal Nybegynder
31. oktober 2003 - 19:14 Der er 3 kommentarer

Stationær vs. Laptop skærm

Skærmen til min stationær computer gik i stykker. Kan jeg bruge Laptop'en, dvs. skærmen til at få fat i data på den stationære computer?
Hvis ja, gerne en hurtig forklaring på hvordan.
Mvh
gepal
Avatar billede egidiussen Nybegynder
31. oktober 2003 - 19:18 #1
Hejsa
Det kan du ikke med mindre du lave en masse fusk som jeg IKKE vil anbefale. Køb en ny skærm - den koster næsten intet pt. Du kan få en 17 tommer til under 1000 kr.

Skipper
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. oktober 2003 - 19:20 #2
Har du programmer som fjernskrivebord, VNC eller lignende installeret
på den stationære kan du godt. Ellers kan du helt gratis låne en gammel
14"s af mig (og sikkert en masse andre)
Avatar billede rasci Nybegynder
31. oktober 2003 - 19:23 #3
Jeg giver Skipper fulstændig ret. Jeg ville låne en skærm ude i byen til at få det data ud med hvis det p.t. kniper med kontanterne... hvis det ikke er muligt er der jo altid banken, de køre alle med gode tilbud på kassekrediter med lav rente..