Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skate shop i Europa

HEy!

Jeg leder efter en internet butik i EU hvor de sælger rulleskøjter som fx. K2 da de Danmark har lukket for næsten alt salg af aggresive skates.

Vh Bo
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. oktober 2003 - 17:53 #1
kan de ikke bestille dem hjem.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:59 #2
jeg sidder lige ved min arbejds computer, så jeg har ikke lige links, men en enkelt shop kan jeg da huske, den ligger i usa, og de levere inden for en uge. jeg har bestilt ved dem 20 gange efterhåndende, alt fra et par k2 skøjter til de fedeste heelys sko:-) http://skates.com/catalog/k2/ eller http://skates.com

ved godt det er uden for eu, men stadivæk, det er en god shop:-)

wil/
Avatar billede bo_t_holm Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:54 #3
Tak for links. Grunden til det skal være indenfor EU er at ellers kommer der for mange afgifter på.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:31 #4
det koster ikke det voldsomme der fra, jeg skulle batale 700 kroner for et par sko der i danmark lå i 1200 kroner, så lige meget hvad så er der altid penge at spare sådan et sted:-)
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
01. november 2003 - 02:11 #5
Lige et råd: Jeg ved godt det er svært at støve fede skates op herhjemme, men pas på med at købe over nettet for netop med aggressive er det jo vigtigt at skøjten sidder helt perfekt på dine fod, ellers mister du helt sikkert kontrollen med dine slides - hvilket jo altid ender i smerte ;-)
Prøv at finde nogen i DK, for som loadet siger kan mange bestille hjem.
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
01. november 2003 - 02:11 #6
Hvis bare Skatehouse stadig fandtes...