Avatar billede michael_h Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:03 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Salgsmodul til hjemmeside

Hejsa

Er der nogen der ved om der ikke findes et sted på nettet hvor man kan finde / download er gratis salgsmodul til ens hjemmeside ???

Vi skal kunne sælge nogle varer på vores hjemmeside så det skal være sådan at man skal kunne tilføje varer, sætte priser osv. !!

Håber at der er en der kan hjælpe mig !!!
Avatar billede cronck Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:09 #1
Avatar billede cronck Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:10 #3
Alle er shops fra activedeveloper.dk....
Du kan se kommentarer om dem alle sammen, og hente dem gratis
Avatar billede neander Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:11 #4
På den her side kan du downloade et fuldt ASP script til salg over internettet, med mulighed for at tilføje varer i underkategorier online. Det indeholder det hele bortset fra tilknytning til økonomistyringssystem og dankort betaling.

Det er lavet i ASP med ACCESS database. For at du kan køre det skal du have PWS eller IIS kørende på netværk eller din lokale PC.

http://www.alanward.net/acart/acartpro.asp

Link til online demo: http://www.alanward.net/eshop/
Link til download: http://www.alanward.net/acart/download.asp
Avatar billede michael_h Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:12 #5
Det er desværre asp det kender jeg ikke til...
Glemte at nævne det !!!

Andre forslag ?
Avatar billede cronck Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:15 #6
asp er et meget brugt sprog, og desuden er det meget nemt at forstå
Avatar billede Chewie Novice
30. oktober 2003 - 09:21 #7
Avatar billede Chewie Novice
30. oktober 2003 - 09:22 #8
Avatar billede michael_h Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:28 #9
Prøver mig lidt frem...

Takker for alle de hurtige svar !!!
Avatar billede neander Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:34 #10
Tak for points! :o)