Avatar billede bolbro Nybegynder
30. oktober 2003 - 01:53 Der er 2 kommentarer

Vil have diskette med adgangskode.

Når jeg starter min XP op vil den have en diskette med adgangskode på, men hvis jeg bare siger nej kan jeg logge på helt normalt. Hvordan fjerner jeg det at den beder om en diskette. Har prøvet at slette brugerkontoen, givet den en anden kode, men den bliver ved med at spørge efter den diskette.

Kristian
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:57 #1
hvis det er noget den lige er begyndt på bruger du blot Systemgendannelse.
Brug en dato hvor du ved den ikke gjorde det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:58 #2
måske også en idé at teste computeren for virus, trojanere og orme.