Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:02 Der er 17 kommentarer

Vurdering af hosting-site

Hej eksperten-brugere!

Hvad syntes i om vore snye side, samt vores design ?

www.1-line.dk

- Vi tilbyder hosting-løsninger og andre services, og håber at vi har ramt rigtigt hvad angår designet

//Bent Pedersen

(denne gang med point) :D
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:03 #1
Syntes i har fundet et meget passende design til firmaet det eneste jeg sådan ligger mærke til er rammen rundt om indkøbskurven syntes jeg skal fjernes
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:03 #2
eller bare gøre kurven mindre
Avatar billede a-torsten Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:03 #3
Som sagt i http://www.eksperten.dk/spm/420571 , så er kurven ikk pæn, og så mangler der én oversigt over webhoteller under "Løsninger"....

/Amders
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:05 #4
Og så er der noget med bunden syntes ikke den er så "pæn" syntes den skulle minde mere om topbannert
Avatar billede a-torsten Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:07 #5
Og så synes jeg der sky stå hvad felterne i feltet "login" er til....

/Anders
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:09 #6
1-line.dk Mangler i en side at sponsorerer som beskæftiger sig med snydekoder og patches og demoer og trainers og anmeldser
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:11 #7
For reklame så kontakt mig på mail ...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:18 #8
Må jeg be om mail eller bare den som er på 1-line.dk
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:19 #9
altså Kontakt Formular ?
Avatar billede thb Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:19 #10
Jeg synes at det er et helt vildt fedt design.. det ligner bare lidt for meget sådan et typisk købe design inde fra ..(kan ikke lige hvad siden hedder..) det er lidt syndt.. Det er som om at der mangler personlighed i det... Men det er nok bare mig, fordi at jeg har kigget på den side så mange gange.. :)

Thomas
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:21 #11
Bare et exempel ikke for at reklamere så syntes jeg alle webhotel sider ligner meget hinanden vil dog sige at 1-line har gjort et godt stykke arbejde med grafikken men kikker vi på : http://www.zimnet.dk/
så ligner det jo meget ..
Ikke 100% ens men ligner meget selv om som sagt så er der mere grafik om line-1
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:22 #12
Rigtigt nice design, dog er der lidt for meget hvidt..

Hvilken line står serverne på?
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:27 #13
155 mbit ...

dr0zie -> bnp@1-line.dk
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:30 #14
Thx 1-line.
Sender mail.
Avatar billede thb Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:35 #15
her er linket.... http://www.templatemonster.com/

Man af siderne på denne side, ligner overstående links...

Thomas
Avatar billede izemate Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:13 #16
Rigtig godt design, dog synes jeg det virker lidt underligt at den der hvide fade ting lige under menuen ikke har nogen "afslutning"
Der ud over synes jeg måske at de runde bokse er lige overdrevet nok hvad angår "3d'en" prøv at lave farven lidt lysere måske og knap så "bulet" hvis man kan sige det sådan.

Generalt synes jeg der mangle nogle afgrænsninger da det hele sådan fader ud i baggrunden, tror siden ville blive pænere hvisman lavede en mørkegrå baggrund og afgræsede de forskellige tabeller.

<\\izemate
Avatar billede tullejr Nybegynder
01. november 2003 - 16:36 #17
#dr0zie

puds lige dine briller, de to sidder ligner ikke ligefrem hinanden