Avatar billede hellswonars Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

har problem med at min computer genstarter lige pludselig

hej jeg har samlet en ny computer til mig selv for et par måneder siden.. nogle gange genstarter den bare..
jeg kører med asus a7v8x deluxe. 512 ddr 3200. kan det være en fejl i rammene eller hvad... håber en vil svare....!:)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:37 #1
Hvor varmt bliver bundkort og CPU ??

Hvad er VCoren stillet til..??

/Anders
Avatar billede jonas82 Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:38 #2
Det kan også være din strømforsyning der ikke kan klare det. En kvalitets 300W må betragtes som minimum.
Avatar billede baloose Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:39 #3
måske er det støv på komponenterne der gør at de ikke gan komme af med varmen. Ville bare undre mig når du siger det er en forholdsvis ny computer, men prøv at rense den!
Avatar billede big_ossi Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:56 #4
det kan også være blaster virusen
Avatar billede hellswonars Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:33 #5
ok tak...