Avatar billede bjering Nybegynder
06. januar 2001 - 03:09 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Tjeck lige

Gider i tjekke her

www.whitehat.dk/an1/party/

Og så komme med lidt feedback...

Sitet er stadig under kontruktion, men det går fremad, og inden det er gået for langt, vil jeg gerne have lidt feedback om hvad i syntes :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. januar 2001 - 03:15 #1
På dine billeder er der en masse mærke blå prikker det er ikke kønt :(

Når man opretter en bruger og brugernavnet er taget kommer der bare en hvis side med :
Brugernavnet er taget.

Det må være det for 2 points... Der er massere af andre ting...Flere points mere hjælp fra mig :)

- Zhatten
Avatar billede thomas_it Nybegynder
06. januar 2001 - 03:27 #2
Bjering:
Normalt er jeg ikke den der plejer at se på om folk opretter flere spørgsmål, men du har altså oprettet 2 spørgsmål..som er ens..ehm..vistnok forkert ;o)
husk det til en anden gang :o)

- Thomas

ps. Siden ser ret godt ud, bortset fra at jeg ser \"party centralen\" med en anden baggrund i forhold til resten af siden. måske er det bare mig..hvem ved ;o)
Avatar billede bjering Nybegynder
06. januar 2001 - 03:27 #3
hvilken blå prikker ???? jeg kan ikke se nogle ! eller er det bare fordi jeg kører 1280x1024 det er svært at se !!!

\"Når man opretter en bruger og brugernavnet er taget kommer der bare en hvis side med :
Brugernavnet er taget. \"

Ja, hvad skulle den ellers da ??!?!??! nysgerrig :) !!

Og jeg spørger ikke pga. point, men fordi jeg regnede med folk ville være flinke og bare kigge ind og give deres mening (eller er du grådig) :)

Anyway, enhver mening tæller... jeg må jo lige se om jeg ikke kan komme til at se de der \"blå\" prikker...
Avatar billede bjering Nybegynder
06. januar 2001 - 03:29 #4
thomas_it > takker :) hvad angår oprettelsen, så er det fordi det er to forskellige ting .. design, og brugervenlighed :)

Det med baggrunden må være ved dig, da ingen af de andre jeg kender har set det ....

Men er skrevet ned.. hvis det er sådan at farven er gal på den :)
Avatar billede thomas_it Nybegynder
06. januar 2001 - 03:38 #5
Bjering:
Hvis du vil se en side uden baggrund så gå ind på www.web-zone.dk *GG*..der kan man ikke klage over at bagrunden ikke har samme farve som resten af siden*LOL*

- Thomas
Avatar billede thkrath Nybegynder
06. januar 2001 - 14:04 #6
Hvorfor ikke lave en side, der også kan ses af brugere med en skærmopløsning på 640x480?
Avatar billede thkrath Nybegynder
06. januar 2001 - 14:06 #7
Du burde fortælle, hvad man får ud af at melde sig ind på forsiden, hvorfor man skal afgive sin adresse og hvad den vil blive brugt til.
Avatar billede bjering Nybegynder
07. januar 2001 - 02:45 #8
klart ... det er sq da nok rigtigt :)) lol.. at jeg kunne glemme sådan noget... bliver gjordt meget snart :o)
Avatar billede bjering Nybegynder
07. januar 2001 - 02:46 #9
hovsa...

Hvad angår 640x480, de skulle ta at få sig en større skærm eller grafikkort... det koster ikke meget at få ens puter til at køre 800x600....

640x480 er simpelhen for lille..
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2001 - 14:02 #10
\"Siden skal ses i min. 800x600 og 16 Bit farver
Anbefalet min. 1024x768 og 16 Bit farver\"

Jeg er snart træt af sådanne meddelelser..

Enhver webdesigner med respekt for sig selv kan lave sider der bruger hele skærmen, uanset hvor stor/lille den er..!

Jeg synes iøvrigt at det er grimt at bruge komprimerede .jpg billeder på nettet, så hellere nogle .gif ell .png.

Når man lander på forsiden, hvordan finder man så ud af hvad partycentralen er? Skal man selv gætte det??

Synes iøvrigt at du er skide nærig, 2 skaldede point?
Avatar billede bjering Nybegynder
07. januar 2001 - 16:03 #11
Jaja, nærig min bare ... hvis du vil have points, så prøv at svære på alle de spørgsmål der nu er..

Ang. jpg billeder... oki... kan arrangeres.. ang. 640x480, ej vel..... enhver med en KOMPUTER, med respekt for sig selv kører sq ikke 640x480 ..
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2001 - 16:42 #12
Jaja, du snakker og røven går... Du bliver aldrig proff. med den indstilling!
Avatar billede thkrath Nybegynder
07. januar 2001 - 17:54 #13
Ideen ved nettet er at alle skal kun se med.
Avatar billede thkrath Nybegynder
07. januar 2001 - 17:55 #14
Der er ikke noget mere irriterende end at sidde på et skolebibliotek (drevet af det offentlige - du vil ikke betale mere i skat) med gamle computere og ikke kunne se en side, da den er lavet til en skærm med minimum 800x600.
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. januar 2001 - 21:42 #15
an skærmstørrelser så er mobiltelefonerne godt igang med at lave rimeligt store (300x200 eller lignende) skærme. Såsnart de er i handelen vil folk bruge dem til at kikke internet med. Bare at sige \"få dig en større skærm\" er at løbe fra problemet. Sider KAN (og bør) laves til at fylde den skærm de får.

på min skærm (1280x1024) ser din side sådanher ud
  http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/party.jpg
skal jeg så gå hen og købe mig en mindre skærm?

mvh JakobA
Avatar billede thkrath Nybegynder
08. januar 2001 - 21:45 #16
Jeg tror alligevel ikke, der er nogen, der er så interesserede i en hjemmeside, så de gider købe ny skærm/grafikkort/computer eller skifte opløsning... Hjemmesiden går i stedet glip af en bruger
Avatar billede bjering Nybegynder
08. januar 2001 - 22:56 #17
thrath > ja det er self det, men jeg kender ikke til mange hjemmesider \"der er store vel at mærke\" :) der understøtter 640x480, da du i den opløsning ikke har store muligheder for noget som helst..

dating.dk / nvidia.com o.s.v understøtter ikke 640x480 \"direkte\" vel at mærke...
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. januar 2001 - 23:02 #18
microsoft.dk gør, og du har ret i at det ser åndsvagt ud på en stor skærm.

Min forklaring er at de allesammen er hoppet på \"En webside skal være et billede\" vognen, som er en åndsvag ide.
men det KAN gøres. se evt:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript12.html
og prøv at resize et par gange.

mvh JakobA
Avatar billede mnv Nybegynder
18. januar 2001 - 09:29 #19
Jeg syntes du har gjordt meget ud af designet og det er flot nok men er det ikke lidt dum man ikke kan lave noget på siden med mindre mand er bruger...
Hels og lykke fremover:-)
Avatar billede dwal Nybegynder
22. januar 2001 - 20:42 #20
udemærket!
Avatar billede djaxup Nybegynder
25. januar 2001 - 09:46 #21
Jeg syntes, at du skulle arbejde mere med dine farver. Den dybe blålilla farve spiller ikke sammen med din baggrundsfarve, men man lærer det ved øvelse. Desuden er jeg helt enig med El Barto ang. webdesign. Jeg arbejder selv for Adobe Systems Inc., og de har sq nogle fede principper indenfor grafisk konceptdesign... GOD VIND, anyway! :)
Avatar billede sporado Nybegynder
25. januar 2001 - 11:22 #22
Designet er pænt - i ordets mere negative betydning (\'artigt\')

Det er ikke særlig party-agtigt at se på.

Du burde smide et par rigtig gode salgsargumenter på forsiden

\'fester\' og \'ballade\' - er understreget uden at være links: FY-FY!

Ikke en side, hvor jeg vil bruge tid på at blive oprettet som bruger...

Nok for nu (= for 2 p.)
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2001 - 10:49 #23
hvad med at lukke spørgsmålet?