Avatar billede cykel123 Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til b-one bruger

Hej med Jer

Jeg har "købt" en side på www.b-one.dk og skal snart oploade mine filer. Det vil være fedt hvis du selv har en hjemmeside på b-one og kan komme med gode hints

Indtil nu har jeg et velfungerende hjemmeside kørende på min lokale server med mysql og php. Jeg har et main biblitek og 2 underbiblioteker: functions og images

I functions har jeg mine php functioner og billeder i images.

I main biblioteket har jeg en fil, som refere til include filer i biblioteket functions

Har du nogle eksempler på scripts/html/php sider, som virker på b-one med database koblet til...pt har jeg på eksperten indtryk af at b-one er noget shit...men det kunne være at du kunne vise noget som virker

Pft
Avatar billede danand Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:34 #1
B-one (http://www2.b-one.net/static.php?page=faq6.php):
------------------------------------------------------------

$db=mysql_connect("localhost", "brugernavn", "password");
mysql_select_db("brugernavn", $db);

// Eksempel på en forespørgsel
mysql_query("INSERT INTO nyheder (overskrift, nyhed, forfatter) VALUES ('$overskrift', '$nyhed', '$forfatter')");

mysql_close();

Du skal skifte "brugernavn" og "password" ud med det, der står i dit kodebrev.
Avatar billede cykel123 Nybegynder
26. oktober 2003 - 09:39 #2
Warning: Failed opening 'static/da_DK/faq6.php):' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\B-ONE.NU\www\static.php on line 19
Avatar billede big_ossi Nybegynder
26. oktober 2003 - 10:08 #3
Avatar billede googolplex Novice
26. oktober 2003 - 10:21 #4
Hvis du skal oploade filer, virker følgende perfekt, jeg bruger det selv hos B-one:

http://www.webcafe.dk/artikler/php/upload/