Avatar billede f2 Nybegynder
26. oktober 2003 - 02:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikproblem i C&C Generals

Jeg har et Geforce2 MX/MX 400-kort med 64MB ram.
Både i C&C Generals samt Generals Zero Hour er landskabet helt hvidt eller sort (dvs. det skifter lidt imens jeg spiller... først er det det ene, og så går jeg fx ind i en menu, og så bliver det det andet).
Jeg kan snildt se tanksne, bygningerne, dæk-sporene... ALT, undtagen landskabet.
Landskabet bliver tegnet, men har ikke en texture - som sagt er det bare helt hvidt eller sort.

Spillet hakker ikke, og jeg kan snildt spille det uden problemer - der er bare lige det grafikproblem.

Nogen der kender en løsning?
Avatar billede dm-bm Nybegynder
26. oktober 2003 - 04:52 #1
Har selv en kammerat med sådan et grafikkort. Der har såvidt vides ikke været problemer i det spil. Jeg formoder at du har de nyeste officielle drivere fra nvidia og en directx der er stor nok? Ville da lige være mit umiddelbare forslag at tjekke det.
Avatar billede f2 Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:41 #2
Ja, jeg har de allernyeste ForceWare drivers fra nVidia, og DirectX 9.0b
Avatar billede f2 Nybegynder
06. januar 2004 - 16:46 #3
Nå.