Avatar billede adrhdk Nybegynder
05. januar 2001 - 23:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

proaccess + sppedstream kan ikke sende til nyhedsgrupper

Hejsa,
Jeg er den lykkelige ejer af en proaccess tilslutning med speedstream router hos tele dk, men jeg kan ikke poste indlæg til nyhedsgrupper. Newsserver skulle være sat fornuftigt op i Outlook express (som jeg benyttede inden ny inet forbindelse), og kan da også læse alle indlæg i nyhedsgrupperne.
Kvajer jeg mig så det brager, eller er der noget andet galt.
Mvh Adrian

Avatar billede johnbp Nybegynder
06. januar 2001 - 00:01 #1
Lytter lige med ;o)
Avatar billede groggy Nybegynder
06. januar 2001 - 03:24 #2
Jeg sidder selv med Netexpress og har det samme problem. Grunden er at TDK\'s nyhedsserver er overbelastet. De er i gang med at sætte mere kapacitet på den. Så det burde gå i orden inden for det nærmeste stykke tid.

Dette ved jeg fra en telefonsamtale med en af TDK\'s supportere...
Avatar billede adrhdk Nybegynder
06. januar 2001 - 12:21 #3
Har lige fyret en posting af til dk.test via sunsite.auc.dk og det virkede fint.
Så, det ser sgu ud som om du har ret i at det kun er teleDk´s server der driller, og ikke som jeg frygtede, noget med router / port / outlook
Tak for hjælpen
Adrian
Avatar billede groggy Nybegynder
06. januar 2001 - 15:39 #4
Det var såmænd så lidt... :o)