Avatar billede paparazzi Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:06 Der er 4 kommentarer

Activesync virker ikke

Jeg har et problem. Pludselig vil min Ipaq 5450 ikke sync'e op med min pc (kører xp). Jeg har opdateret Activesync til 3.71, men lige fedt er det. Jeg skal genstarte for at der sker noget, eller ofte lave totel reset af ipaq samt geninstallere Activesync. Dette burde ikke være rigtigt. Hvis den er koblet op, og jeg tager ipaq'en ud, og derefter sætter den tilbage i cradelen.. intet liv igen???
Avatar billede benny.dk Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:24 #1
Har du prøvet at trykke på get connection elelr hvad den nu hedder (jeg er ikek på en pc med active sync lige nu)?
Avatar billede nettips Nybegynder
03. november 2003 - 22:21 #2
Jeg har pludselig fået samme problem. Meget mystisk! Min iPaq er forbundet via serial.
Avatar billede monstarsinc Nybegynder
03. november 2003 - 23:52 #3
Hmmm har haft samme problem i ca 3 uger med min H5440 troede det var mig der var blevet skør. Har taget en anden cradle med hjem, sat den på en anden maskine, brugte både Activesync 3.5 og 3.7 men stadig samme fejl. Har en mistanke om at det er stikket i bunden af pda'en da den også driller med min holux GPS i bilen.
Avatar billede nettips Nybegynder
04. november 2003 - 08:05 #4
Jeg installerede filen fra http://h18000.www1.hp.com/support/files/handhelds/us/download/9593.html

Det hjalp ikke... Så afinstallerede jeg Active Sync 3.7, installerede igen, resettede ipaq'en og lidt frem og tilbage - og nu virker den sør'me igen.
Bare der dog var en ganske bestemt rettesnor man kunne gå efter...