Avatar billede rafan Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:21 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Startside i explorer ændres ved boot

Jeg har som mange andre også samme problem. Min startside ændres til h**p://solongas.com/main/hp.htm
Har ved at se på andre oplæg fundet ud af at jeg skal bruge Hijackthis for at få rettet op på tingene.
Hvis I vil være venlige og at fortælle hvad jeg skal slette for at rette op på tingene.
På forhånd tak
Avatar billede rafan Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:22 #1
Logfile of HijackThis v1.97.3
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avsynmgr.exe
C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VsStat.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Vshwin32.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avconsol.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINNT\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\WINNT\system32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
C:\WINNT\iedll.exe
C:\WINNT\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Anwar1\Skrivebord\Hijack\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://solongas.com/main/sp.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://solongas.com/main/sp.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://solongas.com/main/sp.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://solongas.com/main/hp.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://solongas.com/main/sp.htm
O1 - Hosts: 66.40.16.131 livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 adult-series.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.adult-series.com
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VSCShellExtension.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [iedll] c:\WINNT\iedll.exe
O4 - HKCU\..\Run: [loader] c:\WINNT\loader.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: Download with GetRight - C:\Programmer\GetRight\GRdownload.htm
O8 - Extra context menu item: Open with GetRight Browser - C:\Programmer\GetRight\GRbrowse.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Search the Internet (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Software Downloads (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Downloads (HKCU)
O9 - Extra button: Searchalot (HKCU)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?1065533950143
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede rafan Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:25 #2
Har forsøgt at fjerne de uønskede hjemmeside, men ikke overraskende dukker de fleste sider op igen.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:28 #3
hmm hvad med www.spywarefri.dk ?
Avatar billede arlet Juniormester
23. oktober 2003 - 11:29 #4
jeg skal nok tage den. Der går en halv times tid, så vender jeg tilbage

Kan sagtent se dit problem.

Slet ikke noget i mens
Avatar billede arlet Juniormester
23. oktober 2003 - 11:34 #5
Det var en meget nem og hurtig log, så resultatet er her allerede:

Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Du skal åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for alle disse filer. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://solongas.com/main/sp.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://solongas.com/main/sp.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://solongas.com/main/sp.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://solongas.com/main/hp.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://solongas.com/main/sp.htm
O1 - Hosts: 66.40.16.131 livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 adult-series.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.adult-series.com
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [loader] c:\WINNT\loader.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Avatar billede rafan Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:34 #6
Vi fik desværre ikke det hele med... mangler Host

Logfile of HijackThis v1.97.3
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avsynmgr.exe
C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VsStat.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Vshwin32.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avconsol.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
C:\WINNT\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\WINNT\system32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
C:\WINNT\iedll.exe
C:\WINNT\system32\rundll32.exe
C:\Documents and Settings\Anwar1\Skrivebord\Hijack\HijackThis.exe

O1 - Hosts: 66.40.16.131 livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 adult-series.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.adult-series.com
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VSCShellExtension.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [iedll] c:\WINNT\iedll.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: Download with GetRight - C:\Programmer\GetRight\GRdownload.htm
O8 - Extra context menu item: Open with GetRight Browser - C:\Programmer\GetRight\GRbrowse.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Search the Internet (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Software Downloads (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Downloads (HKCU)
O9 - Extra button: Searchalot (HKCU)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?1065533950143
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:48 #7
Ked af at sige det, men Arlet har overset nogle ting i din log. Du får her et andet resultat af mig.

Fix disse:
O1 - Hosts: 66.40.16.131 livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 adult-series.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.livesexlist.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.lanasbigboobs.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.thumbnailpost.com
O1 - Hosts: 66.40.16.131 www.adult-series.com
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [iedll] c:\WINNT\iedll.exe
O9 - Extra button: Searchalot (HKCU)

Genstart din computer i fejlsikret tilstand - under opstart tast f8
Find og slet dette:
C:\WINNT\iedll.exe

Så skal jeg se en ny log fra dig, for skulle der mod forventning stadig ligge nogle af de 01 tilbage, så skal vi fixe næste gang fra fejlsikret tilstand, hvis du vil kan du også bare tage det hele med det samme fra fejlsikret tilstand.

mvh. Aovergaard/Team Spywarefri
Avatar billede rafan Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:07 #8
Ok det lykkes
Vender tilbage igen aften eller imorgen. Har lige et ekstra spørgsmål
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:36 #9
Det er bare i orden. Jeg har noget undervisning i aften, så det bliver først efter kl. 22 jeg kan hjælpe dig.
Avatar billede arlet Juniormester
23. oktober 2003 - 18:40 #10
Er først tilbage nu, men kan se at aovergaard har været her og hjælpe videre.

Derfor skal der en ny log herind efter fix, for den tager ikke altid det hele første gang og da jeg havde sendt svaret til dig så jeg det program "iedll" som også skulle væk, det havde du fået i anden omgang, men aovergaard har også luret den ud, så det var godt..
Avatar billede rafan Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:03 #11
Jeg siger mange tak til jer begge for hjælpen :-)
Men først vil jeg gerne lige vide om der er en liste over de programmer windows skal køre? Da jeg har firewall, plejer den tit spørger om diverse programmer må få adgang til nettet. Da de er svært at skelne mellem et windows programmer og et spy-program, er jeg tit i tvivl hvad jeg skal gøre. Noget smart man kan gøre??

Det sidste spg er at computeren har oprettet en ekstra mappe med navnet "C:\$WIN_NT$.~BT" samtidigt med at styreprogrammet (win2000) ligger på "C:\WINNT". Er det et spyprogram der har lavet mappen eller hvorfor er mappen blivet oprettet??

På Forhånd Tak
Avatar billede arlet Juniormester
24. oktober 2003 - 12:09 #12
http://www.answersthatwork.com/ tryk på taskliste. Der finder du alle programmerne...

Smid lige en ny log herind, så vi kan se alt du har fået det hele med
Avatar billede rafan Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:34 #13
Jep. here it come

Logfile of HijackThis v1.97.3
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avsynmgr.exe
C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\stisvc.exe
C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VsStat.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Vshwin32.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avconsol.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\McAfee\McAfee Firewall\CPD.EXE
C:\WINNT\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe
C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe
C:\WINNT\system32\RunDLL32.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
C:\WINNT\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Anwar1\Skrivebord\Hijack\HijackThis.exe

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VSCShellExtension.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDElbyCDFL] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\ElbyCheck.exe" /L ElbyCDFL
O4 - HKLM\..\Run: [CloneCDTray] "C:\Programmer\Elaborate Bytes\CloneCD\CloneCDTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: Download with GetRight - C:\Programmer\GetRight\GRdownload.htm
O8 - Extra context menu item: Open with GetRight Browser - C:\Programmer\GetRight\GRbrowse.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Search the Internet (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Free Software Downloads (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?1065533950143
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

En dejlig link du er kommet med arlet :-)
Har du nogle forslag til løsning af min ekstra win-mappe problem??
Avatar billede arlet Juniormester
24. oktober 2003 - 12:43 #14
Så er din log ren..

For at sikre din fremtidige færden på nettet vil jeg foreslå at du henter følgende programmer :
Spywareblaster & Spyguard & IE-SPYAD & Empty Temp Folders & Ad-aware

Alle programmerne finder du her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Hvor der også er en beskrivelse af programmet, samt en installations vejledning..

Alt sammen skal løbende opdateres, ligesom dit windows og IE..

Derefter kan du trygt surfe på nettet, uden at få alt det snavs på computeren.

Ang den mappe, så er jeg næsten sikker på at det skal være der.
i min windows mappe ligger der også meget med forskellige sjove tegn..

men prøv at tage en tur med ad-aware, vejledningen lige oppe over..

Så fra nu af er det dig der bestemmer på din computer igen..
rart ikk?
Avatar billede rafan Nybegynder
25. oktober 2003 - 22:37 #15
jeg siger tak for hjælpen og giver jer begge jeres velfortjente point :-)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. oktober 2003 - 22:41 #16
Takker for point;)
Avatar billede arlet Juniormester
25. oktober 2003 - 23:26 #17
Takker for point *S*