Avatar billede linkes Nybegynder
23. oktober 2003 - 03:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opgradering af BIOS Firmware

Jeg har et Lækkert Chaintech 7njl1 Apogee som jeg gerne vil ha opgraderet min bios på så den kan genkende min 2500+ Barton! Jeg har ikke Diskettedrev (gider ikke det lort!) er der en måde at flashe BIOS på uden diskdrev? Jeg har WinXP kan man lave en startdiskette så man kan komme i "DOS"?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2003 - 08:18 #1
Hvis du har en USB nøglering og dit bundkort kan boote fra den er det jo en mulighed.

Du kan også brænde en boot-cd med f.eks. Nero.
Avatar billede linkes Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:44 #2
Jeg har fået fat i et gammelt Diskdrev så pproblemet er løst! Ellers tak.