Avatar billede pomfrit Nybegynder
05. januar 2001 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjæælp! Der bliver indsat 2 ens i db.

Jeg skal oprette en ny CD i en database. Men på nogle computere opretter den 2 ens CD\'er li\'e efter hinanden i DB. Det er mærkeligt. Kan det være no\'et med browseren?
Problemet forekommer både i Accesss og SQLServer. Er der no\'en der ved hvad der er galt?
Avatar billede cktarget Nybegynder
17. januar 2001 - 14:18 #1
Jeg kunne forestille mig at du kommer til at trykke to gange i browseren. Men der er da helt klart et stort problem i databasen, siden den kan oprette 2 helt ens cd\'er, du skulle tage et ekstra kig på dine nøgler.

Kedde
Avatar billede pomfrit Nybegynder
17. januar 2001 - 15:20 #2

http://www.mobilonline.dk/xml/MSIE/adm/wloginform.asp
LOGIN: web
PW: web
Det sjove er at det kun sker på enkelte maskiner.
Hvis man går herind og opretter en ny cd fx.

Det var på en pc med windows me og IE5.5. Jeg oplevede det første gang. Der blev oprette 2 cd\'er HVER GANG. jeg fatter det ikke!
Avatar billede pomfrit Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:32 #3
Jeg lukker og slukker nu.