Avatar billede di02 Nybegynder
22. oktober 2003 - 16:51 Der er 4 kommentarer

Device Manager er vil ikke starte!

Min pc er total f*cked up.

"Device manager" vil ikke starte og "Add and remove program" er forsvunet fra Contral Panel.
Jeg har WinXP SP1.

Tak på forhånd.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. oktober 2003 - 16:59 #1
brug system gendannelse..start/tilbehør/sysytemværktøjer/sysytemgendannelse..

så har du klaret det på ca. 3 min..O)
Avatar billede di02 Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:05 #2
nej, det kan jeg ikke. Jeg ved ikke hvornår den er gik i stykker. Hvis jeg bruger systemgendannelsen vil de programmer jeg har installeret fornyligt stopper med at virke. Er der andre måder?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:08 #3
så prøv at sætte xp-cdén i og skriv i kør :scannow /sfc.
det reparer system filer m.m..O)

hvilket program er det..??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:14 #4
ellers må du lave en repair..O)
der mister du ikke dine programmer eller noget..

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;
2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)
3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.
5: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler.
7:PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"