Avatar billede hornshoj Nybegynder
05. januar 2001 - 09:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Nice work....!

Hmmm 1250,- for at oprettet en jobannonce... Det er nok den dårligste idé I har fået indtil nu!
Skal vi så snart til at betale DKK for at oprette spørgsmål...?
Jeg ved godt at man ikke vil arbejde gratis, men nogen gange så virker det som om, de sidste dråber bare skal presses ud af citronen.
Desuden så betaler man hos mange andre jobportaler kun, hvis man ansætter en.
Avatar billede hornshoj Nybegynder
05. januar 2001 - 09:51 #1
Ups det var ikke et spørgsmål...
Her kommer det.....
Hvor meget har Eksperten regnet i omsætning på deres jobsektion?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. januar 2001 - 10:02 #2
Hvis du checker prisniveauet på nettet for jobannoncer, er vores pris absolut ikke blandt de dyreste.
Vi har lavet jobsektionen af 2 primære årsager.
1)
I stedet for at brugere fra Eksperten skal checke andre jobsites, kan de blive på sitet, hvor samme service nu findes.
2)
for at finansiere den videre drift og udvikling af Eksperten.

For Eksperterne vil det aldrig blive forbundet med omkostninger at anvende sitet, men som så mange andre har oplevet, er bannerindtægter alene ikke en bæredygtig indtægtskilde, for et site af Ekspertens størrelse. Derfor har vi valgt at skabe nogle nye tiltag, som kombinerer en mulig øget indtægt, med relevante informationer til brugerne, herunder muligheden for et nyt job.

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. januar 2001 - 10:04 #3
Vi har endnu ikke lagt et fast budget for indtægterne på jobsektionen, da det er umuligt at forudsige noget så nyt. Det er dog rimelig nemt for dig selv at regne ud, som ugerne går. Husk lige at fratrække evt. introduktionsrabatter som vi i starten evt. vil give.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2001 - 10:07 #4
Kik engang her og bedøm så selv hvad rimeligt er:

http://www.jobindex.dk/addindex.shtml
Avatar billede hornshoj Nybegynder
05. januar 2001 - 10:08 #5
Jeg vil ikke håbe I skal finansiere driften og udviklingen af Eksperten, får så har I valgt en meget dårlig indtægtskilde. Jobmarkedet er der da heller ikke nogen penge i mere. De 1250 kr. I forlanger er da forlængt gået op i røg, bare ved du har svaret på mit spørgsmål.... for ikke at snakke om alle de andre I har måtte svare på.
Find på noget mere genialt at \"tjene\" jeres penge på... er nu min mening.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. januar 2001 - 10:10 #6
hornshoj>> Du er meget velkommen med konstruktive forslag :)
Avatar billede hornshoj Nybegynder
05. januar 2001 - 10:15 #7
Tage et skridt ud i fremtiden og konverter jeres point til cool cash! Start med at have freelance på alle jeres kategorier og betal dem med provision. Tag selv lidt provision for at formidle kontakten.....
Avatar billede hornshoj Nybegynder
05. januar 2001 - 10:16 #8
Det har virket for NetDoktor... Så hvorfor ikke for jer... Men begynd nu ikke med medicin eller erotik... :)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2001 - 17:30 #9
Når statestikkerne siger, at det kan betale sig at reklamere på internnettet i forhold til aviserne, så må det da vel også være muligt at rende nogle flere sponsore op på den konte.

Avatar billede repsac Nybegynder
09. april 2001 - 19:40 #10
LUK DOG DETTE SPØRGSMÅL FOR SAT.. æææh SØREN! ;-)
Avatar billede kapla Nybegynder
09. april 2001 - 19:51 #11
;)