Avatar billede strikke Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GeForce driver version

Jeg har en bærbar med GeForce4 Go 488 64mb. Den sidste driver version til det er 44.01. Jeg har hentet den nye 52.16 der ikke er til mit 'Go' kort men ved lidt ændring i installeren så genkender og kører det helt fint. Jeg har testet den med forskellige 3D spil og benchmarks og det kører bare. Hvordan kan det egentligt være og har det ellers nogen betydning eller skal jeg bare køre videre med 52.16 ?
Avatar billede strikke Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:06 #1
Det skal lige siges at Installeren genkender kortet som den skal...fuldstændig som om driveren er skrevet til kortet!!
Avatar billede cronck Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:08 #2
Du har vel hentet Geforce & TNT Family pakken?
Avatar billede strikke Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:10 #3
Avatar billede cronck Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:12 #4
Det kan jo være fordig at kortene ligner hinanden...?
altså for eks. samme chipset eller lign.
Avatar billede strikke Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:13 #5
Jeg får næsten alle GeForce drivere til at virke fint ved at ændre lidt.
Avatar billede strikke Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:14 #6
Gør andre også det samme eller holder de sig til de drivere der officielt er skrevet til deres kort?
Avatar billede cronck Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:16 #7
Det er meget forskelligt...
Men hvis det er samme chipset med nogle af de samme features er det somregel ikke  noget prob.