Avatar billede jaxesvinet Nybegynder
22. oktober 2003 - 09:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer installation

Er der nogen der kan hjælpe mig med installering af en printer i concorde C5 der kører i dos? Jeg skal installere en Ricohmaskine og har forsøgt at oprette en ny printer, men når man skal vælge udskriv vil den ikke fremkomme som valgmulighed?? Hvad gør man ?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:56 #1
Til det formål skal du bruge en printer, som understøtter DOS print. Gør din Ricoh det? - Det tror jeg ikke, og det er her problemet ligger.
Har C5 i DOS virket før, har du/I sikkert haft en (ældre?) DOS kompatibel printer.
Avatar billede jaxesvinet Nybegynder
24. oktober 2003 - 13:35 #2
Ja den understøtter dos. Det er sikkert, men printermodellen er jo ikke indbygget i C5. Ved du om man kan bruge en anden indbygget printer, og så bare ændre stien til den ?
Avatar billede halifax Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:04 #3
HP kompatibel printer "plejer" vist at være det mest brugte.

Er der i C5 ikke et punkt som "#Generelt / Tilpasning / Printer" hvor der kan indtastes visse DOS specifikke printerkoder, som bør fremgå af Ricoh manualen.  - Blot et skud.

Har du været rundt om Ricoh's hjemmeside for om der er hjælp at hente.
Avatar billede jaxesvinet Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:55 #4
Nå jeg har selv fundet ud af det.