Avatar billede landesman Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:47 Der er 4 kommentarer

webhotel-domain.dk god / dårlig ?

Hej

Jeg søger erfaringer med h.h.v. concor.dk og webhotel-domain.dk.

Jeg har nu fået taget mig sammen til at lære ASP og søger derfor webhotel der understøtter ASP & Access, jeg har efterhånden indsnevret søgningen til de 2 ovennævnte.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. oktober 2003 - 21:15 #1
webhotel-domain.dk ligger i udlandet og det giver naturligvis en smule mere svartid i mms end hvis deres server lå i DK.

Det skulle eftersine være et søsterselskab til Danskewww som jo har modtaget en pæn del ris.. Og indblandelser af politi anmeldelser.

Jeg har efter en søgning rundt omkring fundet ris, men ikke rigtig noget ros.. Ikke at der ikke er noget, men der er vist mest af det andet. Det hænger måske sammen med at det netop ejes af Danskewww.

Concor.dk skulle vist være okey. Et minus kan være at de har alt på samme server eks. web, mail, mysql m.m. - Dog har de flere nameservere end krævet, men stadigvæk så har de samlet alle services på samme server. Det syntes jeg personligt virker sjovt :)

Bare lidt input..

Ellers kan jeg anbefale dig at kigge forbi www.adweb.dk som dog er lidt dyre, men de køre vist yderst stabilt.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
26. oktober 2003 - 01:14 #2
Avatar billede landesman Nybegynder
26. oktober 2003 - 08:58 #3
OK, jeg tror så jeg vælger concor, på grundlag af barcadil´s kommentar.

Barcadil, vil du lave et svar, så er der point til dig.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. november 2003 - 11:21 #4
Jeg har 2 webhoteller hos concor og jeg har været rigtig glad for dem.