Avatar billede shoo Nybegynder
21. oktober 2003 - 12:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan undgår jeg at logge automatisk på messenger?

Når jeg åbner outlook ekspress logger jeg automatisk på messenger, og det er jeg ret træt af efterhånden OG SELVOM jeg både under options og under windows messenger i outlookekspress menuen har slået fluebenet fra når der spørges om messenger skal starte når outlook ekspress starter, så kører messenger hver gang jeg åbner mailprogrammet efter jeg har tændt computeren. dvs. hvis mailprogrammet har været åbnet og lukket og jeg så åbner for 2. gang sker det ikke! men sker ellers nærmest pr. default!
hjælp...
og jeg har også prøvet med add and remove, og det er sådan set slettet, og jeg har også slettet messenger 6.o..
håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede resten Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:04 #1
For at fjerne msn fuldstændigt skal du gøre dette.

Copy and Paste denne kommando til start-kør

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Men der er også en anden mulighed for at forhindre at msn skal starte op.
Avatar billede resten Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:06 #2
Skriv dette i kør gpedit.msc klik nu på administrative skabeloner-windows komponenter-windows messenger og activer den så den ikke starter op.
Avatar billede shoo Nybegynder
13. december 2003 - 14:49 #3
ok, nu har jeg prøvet at slå det fra igen fordi jeg gerne vil ha msn starter når jeg åbner outlook, men det virker ikke! muligheden i outlook for at slå messenger til eksisterer simpelthen ikke længere... what to do?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
13. december 2003 - 14:52 #4
virker det ikke hvis du i messenger klikker: funktioner -> indstillinger -> generelt -> tillad automatisk logon fra

Det virker i hvert fald for mig..
Avatar billede resten Nybegynder
13. december 2003 - 15:41 #5
Du har da fået svar på dit oprindlige spørgsmål så mon ikke det er på tide at lukke?
Avatar billede shoo Nybegynder
14. december 2003 - 10:04 #6
et surt opstød? hmm jo jeg har fået svar og her er dine point
Avatar billede resten Nybegynder
14. december 2003 - 10:11 #7
Shoo-> Ingen sure opstød men et sted skal man jo stoppe især når det er 2 måneder siden du fik svar på dit oprindlige spørgsmål.