Avatar billede everclear Praktikant
21. oktober 2003 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Online butikker, der er gået konkurs

Hey!
Er i gang med et større projekt om e-handel....mangler lidt informationer omkring konkurs...
Er der nogen, der kan remse nogle firmaer, der beskæftigede sig med e-handel, der er gået konkurs?

Sætter pris på al hjælp!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:35 #1
Du kan altid undersøge om et firma er gået konkurs, inden du spilder tiden på at handle med dem.

Link: http://www.nettidende.dk/txt/Statstidende/

Jeg køber altid hardware på anfordring, så betalingen sker ved modtagelsen af pakken. Det samme skal du kræve af internet bukikkerne.

/per
Avatar billede overchord Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:38 #2
Du kan evt grave dig vej igennem denne moppedreng:

http://www.eksporttilusa.dk/Butik/top%20100%20e-handel.pdf

og chekke firmaerne for om de stadig eksisterer.
Avatar billede everclear Praktikant
21. oktober 2003 - 10:51 #3
Takker:-)
Avatar billede nse Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:57 #4
Gubi.com, Haburi.com (Gik konkurs og blev opkøbt af et tysk selskab), Letsbuyit.com.. Lige hvad jeg kan huske..