Avatar billede guffistormfire Nybegynder
19. oktober 2003 - 18:00 Der er 5 kommentarer

printeren melder fejl

hvis jeg skriver ud i publisher, kan jeg sætte programmet til, først at skrive en side ud, og derefter holde en pause. Jeg kan flytte papiret ned og printe ud på den anden side...

printeren starter kun lige med at printe ud, og afbryder så med meldingen:

Der er opstået en fejl under skrivningen til USB001 for pringeren (hp psc 2100 serios):
Datafejl (cyklisk Redunanscheck)

og så siger jeg...:S
hvad skal jeg lige gøre???
Avatar billede thill Nybegynder
19. oktober 2003 - 22:06 #1
Hvilen en fra 2100 serien har du?

har du været igennem denne fra HP?
http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?reg=&cc=dk&lc=en&prodId=hppsc2110a79488&docName=bpu01859&cat=solve

Hvis dit MB er med VIA chipset, har du så opdateret med de nyeste drivere og installeret USB patchen?

Har du opdateret dit OS?
Avatar billede thill Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:44 #2
Se om ikke du kan gøre det samme som blev gjort her
http://www.eksperten.dk/spm/406944
Avatar billede thill Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:45 #3
Status??
Avatar billede guffistormfire Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:46 #4
virker ikke...

lige nu har jeg hotline fra hp... men han kunne ikke lige umidlbart hjælpe... så skulle lige bruge et par dage til at undersøge det...
Avatar billede thill Nybegynder
28. oktober 2003 - 14:57 #5
Ok, melder du tilbage med hvad genierne hos HP finder ud af?