Avatar billede kasper600 Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:41 Der er 4 kommentarer

om on-line i counter strike

Hey jeg har et meget stort problem med mit counter strike.. Jeg kan ikke kommer til at spille over internettet for være gang jeg er inde i counter strike og trykker på ( play online ) så går den bare tilbage til windows igen. Og det gør den hele tiden. og jeg har prøvet at slette counter strike og install det igen men det virker ikke! men jeg ved så ikke om jeg har slettet det rigtigt! Det er kommet her for 2 dage siden og det skete bare lige pluslige så kunne jeg kun spille counter strike mod mine bod's! Jeg vil sætte meget stor pros på hvis der er nogen der kan hjælpe mig.. ses      :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:43 #1
Avatar billede kasper600 Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:46 #2
hvad skal jeg med den ?
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. oktober 2003 - 16:28 #3
Det link fortæller os andre at du ikke taler pænt til dem der prøver at hjælpe dig.

I øvrigt må du ikke oprette to enslydende spørgsmål samme dag. Læs lige reglerne ;0)
Avatar billede na_pa_kraftidiot Nybegynder
15. december 2005 - 16:40 #4
Har oplevet helt det samme. Jeg prøvede også en hel masse lort, men intet virkede. Det endte dog med at jeg bare købte det gamle half-life igen til omkring 100kr. Du kan nemt finde spillet på www.spilpriser.dk . Håber det kan hjælpe dig :)