Avatar billede bossyboy Nybegynder
19. oktober 2003 - 12:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AutoCAD LT: overførsel af konfiguration

hej!
jeg står for at skulle sætte min nye maskine op med autoCAD LT og så mener jeg at have hørt at man kan finde nogle filer på en allerede opsat maskine (min gamle maskine) og så bare gemme og efterfølgende lægge dem ind på den nye maskine og derved få det samme skærmbilled altså med den samme opsætning og de samme værktøjslinier på den nye uden at skulle til at opsætte det hele igen...! kan man det? hvordan og hvilke filer er der tale om? hvor finder jeg dem og hvor skal jeg placere dem?

Mvh. Thomas G.
Avatar billede dla Praktikant
20. oktober 2003 - 09:11 #1
Jeg har ikke AutoCAd LT, men jeg tror det fungerer på samme måde. I den gamle går du ind under Tools, Options, Profiles, der eksporterer du den nuværende opsætning med Export, giver den et navn og vælger et sted at lægge den. Den hedder .arg til efternavn. Når du har installeret på den nye, går du ind samme sted og vælger Import, så får du din gamle opsætning tilbage.
Avatar billede dla Praktikant
21. oktober 2003 - 10:12 #2
Kan du ikke få det til at virke?
Avatar billede bossyboy Nybegynder
21. oktober 2003 - 17:24 #3
funktionen du omtaler kan jeg ikke finde i LT. lige du prøver jeg noget andet hvor jeg manuelt finder og flytter 3 filer. lige nu kan jeg ikke huske hva de hedder men når jeg har prøvet det og fundet ud af om det virker skriver jeg lige igen!

foreløbig tak for din tid. Det kan være jeg vender tilbage med ydeligere spm. Du får selvfølgelig nogle point alt efter hva løsningen bliver!
Avatar billede bossyboy Nybegynder
06. juli 2004 - 17:56 #4
jeg var nød til at opgive...
Avatar billede bossyboy Nybegynder
06. juli 2004 - 17:56 #5
trækker mine point tilbage