Avatar billede askhoej Praktikant
19. oktober 2003 - 11:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ildsjæle til int. fodboldside søges

Jeg har i et stykke tid gået med tanken om at lave en stor international fodboldside (engelsk, spansk og dansk) og har fundet på en tekniskstruktur og leget lidt med et udkast til et layout (grafik er dog ikke min stærke side).

Jeg tror der vil være et godt besøgsgrundlag for den indgangsvinkel jeg ønsker at tage, som jeg mener, adskiller sig fra de allerede eksisterende store internationale fodboldsider.
Da jeg vurdere projektet til at være for omfattende til at jeg kan sidde med det alene, søger jeg eventuelle interesserede til projektet. Siden skal programmeres i ASP.NET og med en MySQL database (til at starte med) – jeg har selv et godt kendskab til programmering og udførsel af store netprojekter. Jeg søger folk som enten kan programmere, lave design (photoshop + flash), initiativtagere, fodboldtosser og andet godt folk – så længe du mener at du vil kunne tilføre projektet noget!

Jeg kan ikke love nogen stor økonomisk gulerod for at deltage i projektet, men hvis siden skulle lave et overskud vil det selvfølgelig blive delt ligeligt mellem alle der er med i projektet.

Lyder ovenstående bare lidt spændende og kunne du tænke dig at være med eller høre med, så smid en mail på: askhoej@hotmail.com (email og msn)

/askhoej
Avatar billede agermose Nybegynder
19. oktober 2003 - 12:50 #1
jeg vil da opfordre dig til at tage kontakt til websporten.dk og høre om det var noget med et samarbejde
Avatar billede agermose Nybegynder
19. oktober 2003 - 12:51 #2
skal tilføje, at jeg ikke har noget med sitet at gøre, så jeg kan ikke svare på noget i den forbindelse - kender bare manden bag
Avatar billede coolstar Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:18 #3
endnu et gratis projekt lanceres, jamen jo lyder spændende, men har ik tid til sådanne projekter :)

men held og lykke...
Avatar billede askhoej Praktikant
20. oktober 2003 - 14:54 #4
coolstar> jamen, det er jo fantastisk at jeg endnu engang har fornøjelsen af, at blive informeret om at du ikke gider at deltage i projekter hvor du ikke kan tjene nogen penge – men ærlig talt så rager det mig og så egentlig helst at du holdt dine one-liners for dig selv.

Jeg har intet (læs: slet INTET) behov for at tjene nogen penge på mine hobbyprojekter, har et ganske vellønnet job, de er kun hobbyprojektor som jeg hygger mig med i min FRITID – både fordi jeg kan li at sidde og programmere lidt i min fritid og fordi jeg interesserer mig for emnet de omhandler.

Når jeg så laver et opslag herinde på Eksperten er det for at finde ligesindede der har lidt tid til overs og der kunne tænke sig at bruge denne på et fællesprojekt. Hvor man udover glæden ved at udvikle noget selv/sammen, også kan få udbygget sit netværk som er noget af det vigtigste inden for IT branchen, såvel andre brancher også.

I øvrigt undrer det mig at du siger du ikke har tid til sådanne projekter (uden god indtjening)? – det må da været noget nyt udfra de sider du henviser til i din brugerinfo her på Eksperten.

/askhoej
Avatar billede askhoej Praktikant
09. januar 2004 - 22:38 #5
lukker