Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. oktober 2003 - 15:21 Der er 1 løsning

Ønskes hjælp til animation i Plasma/Studio Max

Plasma minder en del om Studio Max så jeg vil skyde på at de måske har det her tilfældes.
Anyway, jeg sidder og roder med noget 3D og animation, problemet er det at jeg ikke kan få en klods (foreksempel) til at springe ud af intet midt i Time linen. Hver gang jeg prøver bliver mit objekt lavet fra starten af i time linen sådan så den er på scenen lige indtil jeg bestemmer den skal animeres. Jeg ikke haft held med at finde ud af hvordan dette kunne undgås.
Avatar billede zerohero Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:28 #1
I 3D Studio Max kan du aendre paa Visiblitien i din TrackView. Det vil sige at objektet (Geometrien) er der hele tiden, men bliver forst synligt naar Visibilitien bliver sat til eksempelvis 1.

Held og Lykke
ZeroHero