Avatar billede arnepedersen Forsker
16. oktober 2003 - 18:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skærmopløsning efter opgradering af Pinnacle studie 7 ti studie 8

Jeg har købt en opgradering fra et videoredigeringsprogram - Pinnacle studie 7 til studie 8.
Efter installationen har jeg det problem at programmet kun fylder godt og vel halvdelen af skærmen. Efter
henvendelse til Pinnacle får jeg det svar at jeg max. må køre med en skærmopløsning på  1024 x 768, jeg har hele tiden brugt 1280 x 1024, i Pinnacle  studie 7 uden problemer, det har hidtil giver det bedste billede på min skærm, og ikonerne på skrivebordet har en passende størrelse. Jeg syntes den skærmopløsning de anbefaler er for grov, og hvis jeg skal benytte den bliver jeg nød til at ændre alle mine regneark. Dem har jeg lavet så de passer til den størrelse. I øvrigt er det utroligt at de laver en opgradering som har disse begrænsninger. Det er i mine øjne en væsentlig forringelse.

Jeg ved godt at jeg kan ændre skærmopløsningen hver gang jeg bruger programmet, og så føre den tilbage bagefter, men så skal jeg flytte alle mine ikoner på skrivebordet bagefter, det er noget værre rod. Er der nogen som kan give mig et godt råd. Multimedia, som
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. oktober 2003 - 09:28 #1
Der er ingen reaktion, så jeg lukker nu.
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. oktober 2003 - 09:28 #2
Point beholder jeg selv.